Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ο κοινωνικός αυτοματισμός και «ΤΑ ΝΕΑ»

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Λ. ΠΟΛΙΤΗ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

«Δεν ξεπουλάµε και δεν ξεπουλιόµαστε», ουρλιάζουν οι συνδικαλιστές των ΔΕΚΟ. Μαζί τους είµαστε.

Θέλουµε πράγµατι τον ΟΣΕ δικό µας. Νοικοκυρεµένο µε ωραία, καινούργια και καθαρά τρένα, συνεπή στα δροµολόγια, µε ευγενικό προσωπικό που θα µας εξασφαλίζει γρήγορη και φθηνή µετακίνηση όπως σε όλο τον κόσµο.


εχουµε κάτι από όλα αυτά, που το χάσουµε; αντίθετα, οι ελάχιστοι φορολογούµενοι αυτής της χώρας, τα λεγόµενα κορόιδα, πληρώνουν ιλιγγιώδη ποσά κάθε χρόνο για τη διατήρηση ενός οργανισµού, που µόνο από ανάγκη µπορεί να τον χρησιµοποιήσει κάποιος. εποµένως, αυτό το µέσο µεταφοράς δεν µας ανήκει. Προφανώς ανήκει µόνο στη συντεχνία που τον νέµεται και στον εκάστοτε πολιτευτή που τον διοικεί για να διορίσει τη νέα γενιά των ψηφοφόρων του.

Στην αντίπερα όχθη είναι ο ΟΤΕ και το αεροδρόµιο της αθήνας. Δύο κολοσσοί που τους ελέγχουν οι κακοί ξένοι που µας πίνουν το αίµα. αµφιβάλλει κανείς ότι οι υπηρεσίες επικοινωνιών βελτιώνονται διαρκώς και πάνε από το καλό στο καλύτερο; υπάρχει ελληνας που να µην αισθάνεται πολιτισµένος κάθε φορά που µπαίνει στο αεροδρόµιο για να ταξιδέψει ή χρειάζεται να βάλει τηλέφωνο στο σπίτι;

Σε 24 ώρες είναι όλα στη θέση τους. Με απλά λόγια. Δικό µας είναι ό,τι εξυπηρετεί τις ανάγκες µας και δεν πληρώνουµε κερατιάτικα από τα χρήµατα που πλέον δεν έχουµε. Μόνο τους ίδιους τους εργαζοµένους στις ΔΕΚΟ απασχολεί σε ποιον θα ανήκει το µάναντζµεντ και η πλειοψηφία των µετοχών µιας εταιρείας κοινής ωφέλειας.

εγώ πάντως στο «ελ. βενιζέλος» νιώθω ντόπιος και στον ΟΣΕ, ξένος στη χώρα µου και στην υποτιθέµενη περιουσία µου.

 
----------------------------------------------------------------------------------

Πάρτε μαθήματα εφαρμογής του κοινωνικού αυτοματισμού!
Τους βγάζω το καπέλο.
Γιατί τώρα «ΤΑ ΝΕΑ» θυμήθηκαν να μας πείσουν ότι ο κακός ΟΣΕ θα ήταν καλύτερα να είναι ιδιωτικός; Με καινούργια και καθαρά τραίνα, στην ώρα τους, με προσωπικό ευγενικό κ.τ.λ.
Να τους θυμίσουμε ότι:
Ο καθαρισμός είναι σε ιδιωτική εταιρία και όχι στο προσωπικό του ΟΣΕ. Αν είναι λοιπόν ή όχι καθαρά τα τραίνα ευθύνεται η θεωρία περί εργολάβων.
Η συντήρηση της υποδομής έχει ανατεθεί εδώ και χρόνια σε εργολάβους. Όλα μα όλα τα φωτοσήματα υπολειτουργούν και η κυκλοφορία γίνεται χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού! Για τραίνα στην ώρα τους λοιπόν μετά το ξεπούλημα ελπίζουν μόνο αυτοί που δεν ξέρουν.
Όσο για την ευγένεια του προσωπικού, αυτή είναι παροιμιώδης. Το προσωπικό αυτό καλείται να κάνει 700 χιλιόμετρα όρθιο στην ηλικία των 50+, σε τραίνα με μεγάλες ταχύτητες, να καλύψει την ανάγκη έκδοσης εισιτηρίων όταν και οι μεγαλύτεροι σταθμοί δεν παρέχουν τέτοια υπηρεσία κανονικά, να αντιμετωπίσει περιπτώσεις όπου από κακή συντήρηση δεν λειτουργούν η θέρμανση ή ο κλιματισμός, να αντιμετωπίσει θεριακλήδες που θέλουν να καπνίσουν και ένα σωρό άλλα. Δεν μπορούμε να λέμε έτσι απλά ότι το προσωπικό δεν διαθέτει ευγένεια…
Ας τα δούμε όμως όλα μαζί:
1.       Οι μετατάξεις όπου να’ ναι υλοποιούνται
2.       Η Κυβέρνηση ψάχνει στη Γαλλία (και αλλού) για αγοραστές και
3.       «ΤΑ ΝΕΑ» προπαγανδίζουν ότι «καλύτερα ξεπουλημένος ο ΟΣΕ»
Τυχαίο; Δεν νομίζω!

10 σχόλια:

  1. Στο καθαρό και πολιτισμένο αεροδρόμιο μπορεί να πάει ο φοιτητής;
    Μπορεί να πάει ο χαμηλοσυνταξιούχος;
    Μπορεί να πάει ο λαθρομετανάστης;
    Μπορεί να πάει ο άνεργος;
    Μπορεί να πάει αυτός που του μείωσαν 50% το μισθό;
    Μπορεί να πάει ο εργαζόμενος που μετακινείται καθημερινά;

    Φυσικά και όχι!

    Στο αεροδρόμιο θα πάνε όσοι οφελούνται απο αυτά που παθαίνουμε!
    Αυτοί που πλουταίνουν απο την κρίση που πληρώνουμε εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το έργο το έχουμε ξαναδεί...ο ''κύριος'' Πολίτης ακόμα δεν ξόφλησε τα αφεντικά του (την κυβέρνηση των ΚΤΕΛ)...μένουν κάποιες μικρολεπτομέρειες...
    ξεχνά ότι για να φτάσει εδώ που είναι ο σιδηρόδρομος ξοδεύτηκαν χρήματα και όχι από τον κρατικοδίαιτο ιδιώτη που θα τα εκμεταλλευτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή, επειδή το τραίνο το παίρνουν φοιτητές, πρέπει να έχει τα χάλια που έχει;
    Επίσης, για τις συνθήκες εργασίας του (κατά γενική ομολογία) αγενούς προσωπικού, αυτές δεν διαφέρουν από τις συνθήκες εργασίας σε σιδηροδρόμους άλλων χωρών! Κι εκεί το προσωπικό εργάζεται σε ηλικία 50+, κι εκεί πρέπει να εργάζεται όρθιο στο τρένο που και εκεί τρέχει (άκουαον άκουσον)! Όποιος επιλέγει αυτή τη δουλειά τα ξέρει αυτά... Στο Βέλγιο πχ υπάρχουν συνοδοί και 50 και 60 χρονών σε τρένα που τρέχουν, με σαματατζήδες επιβάτες και ωράρια που τους τρέχουν σε γειτονικές χώρες μέχρι το βράδυ, αφανείς όμως δεν είναι!

    Για να μην λέμε πάντα ό,τι μας συμφέρει...

    Συνάδελφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμο 7:56

    Εσύ από τα τόσα παραπάνω αυτά κατάλαβες;

    Ξεκινάς έχοντας δεδομένο στο μυαλό σου το ότι το προσωπικό «είναι αγενές κατά γενική ομολογία»

    Αυτό δείχνει από την αρχή ότι έχουμε να κάνουμε με ένα κακόπιστο συνομιλητή.

    Δεν είμαι συνοδός αλλά βλέπω πόσο δύσκολο είναι το έργο τους και πόσο φιλότιμα το κάνουν. Κανείς Σταθμός μη εξαιρουμένων κομβικών Σταθμών όπως το Λειανοκλάδι, το Πλατύ, Η Κατερίνη δεν εξασφαλίζει κανονική έκδοση εισιτηρίων.
    Το βάρος πέφτει στους Συνοδούς και σε κανένα Βέλγιο δεν υπάρχει τέτοιο χάλι οργάνωσης.

    Όσο για το «άκουσον - άκουσον» της δήθεν έκπληξης σου ένα σου λέω: πήγαινε εσύ τέσσερις φορές όρθιος τη διαδρομή Λάρισα - Θεσσαλονίκη (700 χιλιόμετρα) με τις επιταχύνσεις που έχει ο «προαστιακός» και μετά ξαναμιλάς!

    Την υπογραφή «συνάδελφος» σου την επιστρέφω. Δεν την αξίζεις.
    Δεν ξέρω τι πιστεύεις εσύ για τον εαυτό σου αλλά κάτι τέτοιες απόψεις συναδέλφων είναι που με κάνουν να χαίρομαι που φεύγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Ανώνυμε δεν είσαι Συνάδελφος...και άν είσαι μάλλον θα ανήκεις σε καμιά Σιδηροδρομική Αυλή κάποιου Σιδηροδρομικού Άρχοντα και απο τα γραφούμενα σου έχεις πλήρη αγνοια απο παραγωγή...ή και σε καμμιά Πράσινη Νεοφιλελεύθερη Αυλή που Ηδονίζονται να ταπεινώνουν Υπαλλήλους και να Σφραγίζουν και να ξεπουλάν ΔΕΚΟ...
    Ειναι πολύ πιό γενναίο να πείς παιδιά αυτά πιστεύω δικαίωμα σου αλλά μην μαγαρίζεις την λεξη Συνάδελφος..είναι μεγάλη ύβρις να υποτιμάς την νοημοσύνη των άλλων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μία ερώτηση ρητορική προς όλους τους συναδέλφους:
    Η Π.Ο.Σ. υφίσταται ή έπαψε να υπάρχει;
    Ούτε μιά ανακοίνωση, μιά συγκέντρωση ενημέρωσης για τους συναδέλφους που "φεύγουν" ή μένουν;
    Διαπραγματεύονται εν λευκώ και εν κρυπτώ τις μετατάξεις και τις συλλογικές συμβάσεις;
    Ρε ούστ *@$!@*&%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδια εχω καμμια εκατοστη (χωρις πλακα) φωτογραφιες "πολιτισμενων" επιβατων την ωρα της "δρασης" τους, απεναντι στους οποιους δεν ημουν ευγενικος.Πως μπορω να τις "ανεβασω" στο blog για να μου υποδειξει ο "συναδελφος" (που σιγα μην ειναι συναδελφος), πως θα επρεπε κατα την γνωμη του να τους φερθω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανένας δεν θα μου απαγορεύσει να είμαι συνάδελφος και να πιστεύω αυτά που πιστεύω!
    Ο φασισμός, να ορίζετε εσείς ότι συνάδελφοι είναι μόνο αυτοί που συμφωνούν με εσάς είναι εξωφρενικός!

    Κι εγώ υφίσταμαι τις συνέπειες της λαίλαπας, αλλά να διαβάζω πράγματα που διαφωνώ και να μη λέω τη γνώμη μου, δεν το δέχομαι!

    Ναι, θεωρώ ότι στον ΟΣΕ είμαστε πολλοί αγενείς και ναι, θεωρώ ότι δεν κάνουμε κάτι πιο δύσκολο από τους συναδέλφους μας σε αλλλες χώρες! Παρεπιπτόντως, στα Προαστιακά τρένα του Βελγίου (και τις Ολλανδίας) οι συνοδοί εκδίδουν πολλά από τα εισιτήρια των επιβατών, παρόλο που λειτουργούν και αυτόματα εκδοτήρια)!

    Με φυγοπονία δεν πάμε πουθενά!

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ (και δεν θα μου το πάρετε όσο κι αν λυσσάτε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνάδελφος με τη στενή έννοια του όρου είναι όποιος ασκεί με κάποιον ή κάποιους το ίδιο επάγγελμα ή κατέχει το ίδιο αξίωμα και όποιος εργάζεται με κάποιον ή κάποιους στον ίδιο τομέα ή χώρο δουλειάς.

    Μην κόπτεσαι λοιπόν… δεν πρόκειται κανείς φασιστικά να σου αφαιρέσει αυτήν την ιδιότητα, που ισχυρίζεσαι ότι κατέχεις, αν την κατέχεις, με τη στενή έννοια του όρου.

    Ούτε επίσης επιχείρησε κανείς να σου αφαιρέσει τις ιδέες που έχεις για τους «συναδέλφους» σου μέσα στο μυαλουδάκι σου. Είναι βαθιά ριζωμένες και δεν βγαίνουν με τίποτα.

    Το αν οι απόψεις που έχεις και εκφράζεις όμως είναι διαστρεβλωμένες και απεικονίζουν μία πραγματικότητα που μόνο εσύ βλέπεις μέσα από το θολωμένο με μίσος πρίσμα της λογικής που σε διακατέχει, αυτό είναι κάτι που θα περάσει από κριτική και αμφισβήτηση και δεν έχεις δικαίωμα να ζητάς το αντίθετο.

    Μην ξεχνάς ότι δεν ήρθε κανείς στον «δικό σου χώρο» να σου επιβάλει ιδέες και απόψεις. Μόνος σου ήρθες και σχολίασες στο φιλόξενο blog των συναδέλφων που μετατάσσονται και των οποίων η ψυχή είναι γεμάτη πίκρα, ανησυχία, αβεβαιότητα και αγωνία για το άγνωστο αύριο. Είναι τουλάχιστον πρόκληση να γράφεις ανοησίες και προσβλητικά σχόλια γι’ αυτούς τους ανθρώπους που έδωσαν την ψυχή τους και το φιλότιμό τους τόσα χρόνια και ξαφνικά τους αναγκάζουν να γίνουν εργασιακοί πρόσφυγες στο τέλος της καριέρας τους.

    Είδες με πόση υπομονή κάθομαι και σου εξηγώ ευγενικά (παρά του ότι μας είπες αγενείς έτσι γενικά και αόριστα) ότι έχεις άδικο και ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ένα είναι σίγουρο ότι συνάδελφος ΔΕΝ είναι ο τύπος!
    Μεγάλη κουβέντα η λέξη ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ...δεν γνωρίζει τη σημασία της!!!
    εμπαθείς είναι...συνάδελφος ΔΕΝ είναι!!!
    και εξηγώ :
    ποιοι φταίνε για τα τρένα οι συνάδελφοι;;;
    μήπως τα βρομίζουν κιόλας οι συνάδελφοι;;;
    ή μήπως καπνίζουν και πετάν τα αποτσίγαρα στο πάτωμα και μάλιστα αναμμένα;;;
    ή μήπως βάζουν τα παπούτσια τους επάνω στα καθίσματα;;;
    ή μήπως βγάζουν τους σουγιάδες ή τα ξυράφια και σχίζουν τα καθίσματα;;;
    αυτά ΔΕΝ τα κάνουν οι συνάδελφοι , αυτά τα κάνουν κάτι τύποι σαν εσένα που ενώ καπνίζουν μέσα σε βαγόνια που βρίσκονται παιδιά απαιτούν ευγένεια όταν οι ίδιοι τους είναι επιεικώς γαϊδούρια!!!
    στο εξωτερικό ΟΛΟΙ πήγαμε και γνωρίζουμε καλά ότι ΔΕΝ είναι ίδιες οι συνθήκες εργασίας επί των αμαξοστοιχιών και ούτε βγάζουν εισιτήρια με τον ίδιο τρόπο που τα βγάζουν εδώ και φυσικά οι επιβάτες ΔΕΝ είναι ίδιοι ούτε φέρονται όπως φέρονται εδώ και στο προσωπικό του τρένου και στους συνεπιβάτες τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση