Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Η μετά θάνατον δικαίωση!

Στο δημοσίευμα της Θεσσαλικής εφημερίδας «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» με τίτλο «Ταξιδέψτε δωρεάν με τον ΟΣΕ» και υπότιτλο «διαφυγόντα κέρδη λόγω έλλειψης ελεγκτών» λέγονται πολλές αλήθειες!
Αποδεκατίστηκε, θανατώθηκε κυριολεκτικά, ένας κλάδος που συμμετείχε ενεργά σε δύο βασικούς πυλώνες της λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη διασφάλιση του παραγόμενου προϊόντος και τον εισπρακτικό μηχανισμό!
Οι δύο πυλώνες αυτοί με την συρρίκνωση του κλάδου της κίνησης ράγισαν και καταρρέουν. Μαζί τους καταρρέει και η ίδια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί πάνω τους στηριζόταν! Τώρα όλοι όσοι υποστήριζαν με λύσσα τη συρρίκνωση ή και την κατάργηση του κλάδου κίνησης, έχουν να προτείνουν κάποια λύση εκτός από τη λύση του λουκέτου που έρχεται;
Γιατί τώρα, όπως φαίνεται και στο παρακάτω δημοσίευμα, χωρίς τον κλάδο κίνησης ούτε τα έσοδα είναι εξασφαλισμένα ούτε η ασφάλεια των επιβατών!
 Θα οδηγηθεί κάποιος στον εισαγγελέα από αυτούς που αποφάσισαν ότι το προσωπικό κίνησης είναι πλεονάζον και μετατάχθηκε και στη συνέχεια υπογράφουν τηλεγραφήματα τα οποία αρχίζουν με τη φράση «λόγω έλλειψης προσωπικού…»;
Δεν ρωτάμε που είναι η ΠΕΠΑ σε όλο αυτό το σκηνικό! Ξέρουμε που είναι! Εκεί που ήταν πάντα, ας μην ξαναλέμε τα ίδια κάθε μέρα! Μας φτάνει που το προσωπικό κίνησης δικαιώνεται μετά θάνατον!
Πατήστε στην εικόνα να μεγαλώσει

21 σχόλια:

  1. Ο ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ ΗΤΑΝ Ο (ΕΥΓΕΝΗΣ)ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ..ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ..Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ ΟΜΩΣ Η ΠΕΠΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομιζω οτι ο συναδελφος εχει δικιο για το ποιος ηταν ο εκτελεστης και ποιος ο νεκροθαφτης.δεν μπορουσαν ομως να καταλαβουν οτι στο λακο που εσκαβαν θα πεσουν και οι ιδιοι μεσα.Χωρις εσοδα δεν θα υπαρχουν τρενα να οδηγουν , δυστυχως θα το κλεισουν το μαγαζι ή θα το δωσουν σε ιδιωτη και τοτε θα δουμε τι μισθους θα παιρνουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΣΤΙΣ ΧΑΛΚΙΔΕΣ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΛ ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΠΕΣΕ Η ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΕΝΟΣΕ 7ε ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΟΝΟ ΤΡΕΧΑΤΕ ΜΑΡΣΕΣ ΝΑ ΣΩΘΗΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΓΗΚΕ Τ0 250Γ ΦΕΚ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι... Κατσαντάς Θωμάς Μηχανοδηγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Λυπαμαι" , εγραψες συναδελφε μηχανοδηγε , ή "συγνωμη" ? Αλλα , περιμενε ακομη.Ειναι νωρις για να φανουν ολες οι συνεποιες απο ο,τι κανατε στον κλαδο.Θα φανουν , ομως.Υπομονη... Και τοτε θα εχετε και την ευκαιρια να "σκισετε τα πτυχια σας" (ΑΝ θυμασαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΦΕΚ 250 Γ ΤΟΥ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνάδελφοι, σίγουρα η ΠΕΠΕ δεν επιφύλασσε στο παρελθόν την αγαθότερη συναδελφική συμπεριφορά απέναντι στο προσωπικό κίνησης. Αυτό όμως αν και είναι αντισυναδελφική ενέργεια, είναι στα πλαίσια της κλαδικής διεκδίκησης. Δεν είναι της ώρας λοιπόν να «ξεθάψουμε τα τσεκούρια του πολέμου» σε ένα πόλεμο χωρίς νόημα πλέον!

    Την ευθύνη για τον κίνδυνο που ξεδιπλώνεται σαν συνέπεια του αποδεκατισμού του κλάδου κίνησης, και έχει σχέση με την ασφάλεια των επιβατών αλλά και την αρτιότητα του εισπρακτικού μηχανισμού την φέρνουν οι διοικήσεις και όχι η ΠΕΠΕ.
    Μην ξεχνάμε ότι η ΠΕΠΕ ζήτησε κοινή προσπάθεια με την ΠΕΠΑ για καταλογισμό ποινικών ευθυνών και η ΠΕΠΑ είναι αυτή που προβάλλοντας γελοίες δικαιολογίες άφησε τον κλάδο που υποτίθεται ότι προστατεύει να βιάζεται καθημερινά χωρίς την παραμικρή αντίδραση!

    Όσοι γνωρίζουν καλά τις συνθήκες κυκλοφορίας, ας αναλογιστούν αν η αμαξοστοιχία 605 μπορεί να σταθμεύει προαιρετικά στον Κορινό και να είναι επανδρωμένη μόνο με δύο άτομα! Ήδη εκκρεμεί μία υπόθεση στα ποινικά δικαστήρια για την στάση αυτή! Τι άλλο πρέπει να γίνει για να ξυπνήσουν μερικοί επιτέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @bestgeorge

    Στα πόδια τους πέφτουνε...
    Τα σχόλια σου βγάζουν το επιπεδό και την εμπαθειάσ σου .Για γραμματέας λίγος ήσουνα πάντως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μη περιμένετε απο τα άλλα κλαδικά σωματεία να λύσουν τα προβλήματα της κίνησης οταν η ΠΕΠΑ κοιμότανε και κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, δίνοντας το δικαίωμα στους Ρετσινάδες να γράφουν και να σβήνουν κανονισμούς στο δευτερόλεπτο.Και που είσαι ακόμα!!! Τώρα που έρχονται και οι υπόλοιπες μετατάξεις έχει να πέσει πολλή....εξυγίανση!!!Οσο για την έλξη, οταν κάποτε οι διοικήσεις καταργούσαν το προσωπικό κίνησης και δημιουργούσαν τις αμαξοστοιχίες Τ,έτρεχε να το εξαργυρώσει σε επιπλέον χιλιόμετρα.Τώρα στενοχωριέται για την κατάργηση του συνοδού.Ισως επειδή δε μπορούν πλέον να το εξαργυρώσουν.Τώρα πλέον τα φτερά κόπηκαν.Τώρα όλοι στο ίδιο καζάνι.Ξεπεζεύουμε τα καλάμια και τα κεφάλια μέσα.Κοινή γαρ η μοίρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. GiDiLarissa , "Δεν είναι της ώρας" ? Και ποια ειναι η "ωρα" ? Μηπως ποτέ ? Δεν πρεπει να θυμομαστε τι εκαναν ολοι αυτοι εναντιων του κλαδου ? Μονο και μονο για να τσεπωσουν λιγα περισσοτερα ευρω ? Εχουν το θρασος να ζητανε και τα ρεστα κι εμεις θα κανουμε τις παπιες στο ονομα της "ενοτητας" ? Φτανει πια ! Πρεπει να τους το πουμε καταμουτρα , "Δεν θα ξεχασουμε και δεν θα ( σας ) συγχωρησουμε ΠΟΤΕ".
    Και βεβαια φταιει και η ΠΕΠΑ και ο "σοφος" Προεδρος της.Και φταιμε κι εμεις οι ιδιοι.Αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μεριδιο ευθηνης εχουν και οι αγραμματοι που εκαναν τα παντα εναντιων μας.Μολις περναμε κι εμεις μια δεκαρα αυτοι "εσκιζαν τα πτυχια τους".Και τωρα που οσοι μετατασσονται απο αυτους πανε φυλακες εγκαταστασεων και σχολικοι τροχονομοι , απορουν.Οχι, κυριοι.Δεν εχουμε κοινη μοιρα με τους Υ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ?ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οταν βγαζατε συνδικαλιστες σαν τον προεδρο που εχετε τωρα στην ΠΕΠΑ σαν κατι αναρηχητες στα κεντρικα γραφεια σας και σαν κατι αλλους στην Πατρα που τωρα τους κανατε και κουμανταδορους δεν σας φταιει ουτε η ΠΕΠΕ ουτε οι μηχανοδηγοι ειστε αξιοι της μοιρα σας. Εγω παντως σαν μηχανοδηγος περασα πολυ καλα με τα παιδια της κινησης και δεν στενοχωρηθηκα ποτε που εισαν διπλα μου και το ξερουν καλα οσοι συνεργαστηκαμε 27 χρονια μαζι.Οι αιρετοι σας μονο ποσα ρεπω θα πληρωθουν τους ενοιαζε και τα κατ εκλογην να τους χαιρεστε και μη δυσφορειτε για το πουλημα που σας εκαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά και δεν είναι η ώρα να αρχίσουμε εχθροπραξίες! Το ότι η ΠΕΠΕ λειτουργούσε κλαδικά ήταν γνωστό όπως και ο ίδιος παραδέχεσαι αρκετά πριν από την εποχή της καθιέρωσης των αμαξοστοιχιών «Τ»! όπως είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι χρησιμοποιούσαν τον υποτιμητικό και απαξιωτικό χαρακτηρισμό «μπαούλα» αναφερόμενοι στο προσωπικό κίνησης.

    Τόσα χρόνια που ήταν η αντίδρασή μας σε όλα αυτά;

    Ενώ η έλξη είχε συνταχθεί σε ένα ενιαίο κλαδικό σωματείο, το οποίο ενεργούσε με κλαδικά συμφέροντα, εμείς οι «γραμματισμένοι» ρίχναμε νερό στον μύλο του Πελοποννησιακού, του Λαρισαϊκού και του ΣΣΒΕ. Ο σημερινός πρόεδρος αποκαλούσε την ΠΕΠΑ πίπα, και το έπαιζε μέχρι χθες στέλεχος στον Λαρισαϊκό! Σήμερα εμείς οι «γραμματισμένοι» του δώσαμε πλήρη αυτοδυναμία στο σωματείο για να το σώσει! Τι ζητάμε τώρα τα ρέστα στους μηχανοδηγούς; Οι μηχανοδηγοί φταίνε για τα χάλια μας;

    Αν θέλεις να αποδώσουμε ευθύνες να τις αποδώσουμε εκεί που πρέπει και όχι εκεί που μας βολεύει! Άσε όμως καλύτερα γιατί δεν μας συμφέρει! Γύρισε σελίδα και κοίτα μπροστά σου! Από όλη αυτή την ιστορία με το θλιβερό τέλος, ας διδαχθούμε από τα λάθη του παρελθόντος και ας μην τα ανακυκλώνουμε!

    Ο κλάδος μας οδηγήθηκε στην γκιλοτίνα, υπήρξαν πολλοί και διαφορετικοί εχθροί της κίνησης στα χρόνια μας αλλά και παλιότερα, ο χειρότερος όμως ήταν ο κακός μας εαυτός! Εμείς ανοίξαμε την κερκόπορτα… σε όλους αυτούς έσω και έξω! Δεν θα θάψουμε την αλήθεια σε κανένα βωμό ψεύτικης ενότητας! Όμως αν θέλουμε να αποδώσουμε ευθύνες θα πρέπει πρώτα να περάσουμε (σαν κλάδος) από τον καθρέπτη μας!

    Πονάει η αλήθεια, το ξέρω! Γι’ αυτό σας παρακαλώ αφήστε «θαμμένα τα τσεκούρια του πολέμου», διδαχθείτε από τα λάθη του παρελθόντος και γυρίστε σελίδα.

    Τώρα έτσι κι αλλιώς είμαστε αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδια να κοιταξουμε ολοι μαζι να αντιμετωπισουμε τα κοινα προβληματα και οπως εχω γραψει πολλες φορες , να ειμαστε ΠΑΝΤΑ συναδελφοι και φιλοι ο ενας για τον αλλο και αρωγοι σε οτι χρειαζεται ο παλιος καλος φιλος...
    Ας κοιταξουμε να ειμαστε ΧΡΗΣΙΜΟΙ και να ΒΟΗΘΑΜΕ οποιον χρειαστει οτιδηποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ολοι τα λετε απ' την μερια σας, κ κατα πως σας βολευει ! Νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο σας, υπηρξατε καποια στιγμη εκλεγμενοι σε καποιο ποστο του σωματειου στο οποιο ανηκατε! Σαφως κ οι σημερινοι ειναι οι χειροτεροι, αλλα πεσαν κ ασχημες συγκυριες , κ ακολουθησαν τους προηγουμενους (χειροτερους)-προκατοχους! Δεν ειναι ωρα να διχαστουμε. Τωρα καποιοι τακτοποιηθηκαν κ καποιοι περιμενουν την σειρα τους....Αλλα ολοι τωρα εχουμε κοινο στοχο να δουμε τι θα γινη ασφαλιστικα, μισθολογικα, συνταξιοδοτικα, με το εφ'απαξ, κ οτι αλλο ειναι στον αερα αυτη την στιγμη. οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε παλικαρια η λογικη της δημιουργιας των κλαδικων σωματειων αυτη ηταν-ποιος θα κερδισει περισσοτερα για τον κλαδο του αδιαφορωντας για τους αλλους.Ας σταματησει λοιπον αυτη η βεντετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ "ΑΝΩΝΥΜΕ".ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Κ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.ΣΤΟ ΜΕΤΑΟΣΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΑΤΑΓΟΜΕΝΟΣ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ "ΓΙΟΥΡΟΥΚΙΑ ΜΑΡΣΕΣ". ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΕΝΤΑΡΙ ΑΤΟΜΑ ΔΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΥΕ Κ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΣ Κ ΟΝΟΜΑΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση