Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Γιατί η τραινοσε παραμένει στα αζήτητα;

Εμείς κατά πάσα πιθανότητα, μετατασσόμενοι είμαστε, οπότε έχουμε δικά μας προβλήματα να αντιμετωπίσουμε, αλλά επειδή στο βάθος πάντα θα είμαστε σιδηροδρομικοί, μπαίνουμε στον πειρασμό να αναρτήσουμε ένα δημοσίευμα που αφορά την τραινοσε και ταυτόχρονα να αναπτύξουμε τις εύλογες απορίες μας…
 «ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ των υπό αποκρατικοποίηση εταιρειών του ∆ηµοσίου κινδυνεύει να µείνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς φαίνεται να «θαµπώνει» λόγω έλλειψης ουσιαστικού ενδιαφέροντος το σχέδιο για την είσοδο ιδιώτη στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία των επιβατικών - εµπορευµατικών σιδηροδροµικών µεταφορών. Ο νόµος για την αναδιάρθρωση του Οµίλου ΟΣΕ προβλέπει την πώληση σε ξένο σιδηροδροµικό οργανισµό του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, µε ταυτόχρονη εκχώρηση και του µάνατζµεντ της εταιρείας. Ειδικότερα προβλέπει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πουληθεί καθαρή, απαλλαγµένη από χρέη και πλεονάζον προσωπικό, µε σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον κυρίως µεγάλων σιδηροδροµικών οργανισµών από την Ευρώπη.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΤΑΙΡΟΣ. Στόχος της κυβέρνησης είναι να βρεθεί εταίρος µε ευρωπαϊκή σιδηροδροµική εταιρεία. Μάλιστα, είχε τεθεί ως χρονικό όριο ο διεθνής διαγωνισµός για την ανεύρεση του ξένου στρατηγικού επενδυτή να αρχίσει µέσα στο πρώτο τρίµηνο του 2011. Ωστόσο, όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, «το ενδιαφέρον που υπάρχει µέχρι στιγµής δεν εγγυάται ότι ένας διαγωνισµός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είχε τα προσδοκώµενα αποτελέσµατα». Ακόµα κι αυτό το άτυπο ενδιαφέρον που υπάρχει από τους γαλλικούς σιδηροδρόµους, λένε οι ίδιες πηγές, δεν αφορά τη συµµετοχή τους στο µετοχικό κεφάλαιο και τη διαχείριση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά εστιάζεται κυρίως στην παροχή συµβουλευτικών υπηρεσιών στον Οµιλο ΟΣΕ, στην εκτέλεση έργων στο σιδηροδροµικό δίκτυο και στην προµήθεια και συντήρηση του τροχαίου υλικού. Στο πλαίσιο αυτό, προσθέτουν, παραµένει άγωστο εάν και πότε τελικά θα εκφραστεί επισήµως ουσιαστικό ενδιαφέρον από κάποια αξιόπιστη ευρωπαϊκή σιδηροδροµική εταιρεία. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ. Την ίδια στιγµή, φαίνεται πως και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ακόµα έτοιµη να συναντήσει τους υποψήφιους «γαµπρούς». Στις εκκρεµότητες του νόµου για την εξυγίανση του σιδηροδρόµου εντάσσεται και η αύξηση του µετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά 180 εκατ. ευρώ.»
Από τα παραπάνω μας προκύπτουν μερικές απορίες.
·         Ο νέος μάνατζερ θα συνεχίσει να κάνει συνδιοίκηση με τις πρασινογάλαζες παράγκες;
·         Ο νέος μάνατζερ θα ανέχεται συγκοινωνιακή πολιτική υπέρ των ΚΤΕΛ και των οδικών συμφερόντων;
·         Ο νέος μάνατζερ θα λειτουργεί σε μια υποδομή που έπρεπε να είναι τελειωμένη εδώ και πολλά χρόνια αλλά όμως λειτουργεί μόνο σε ένα μικρό μέρος της και στο υπόλοιπο περνάμε πάντα με κόκκινο και ο θεός να βάλει το χέρι του;
·         Ο νέος μάνατζερ θα λειτουργεί με τα κατ’ εξοχήν κερδοφόρα τραίνα να παρουσιάζουν διαφυγόντα έσοδα γιατί κάποιοι «τσιγκουνεύονται το καρφί και χάνουν το πέταλο»;
·         Και τέλος αν κάποιος θέλει να επενδύσει στον Ελληνικό σιδηρόδρομο γιατί να επενδύσει στην τραινοσε και να μην ανοίξει μία δική του εταιρία σε ένα κομμάτι φιλέτο που τον ενδιαφέρει, αφού θα απελευθερωθούν οι σιδηροδρομικές μεταφορές;
Όσον αφορά τις μετατάξεις, η λογική λέει ότι όταν κάποιος ευτραφής πρέπει να αφαιρέσει κιλά, συνήθως κάνει λιποαναρρόφηση και δεν κόβει άκρα του. Οι «δικοί μας γιατροί» άφησαν τους «πατσάδες» να κρέμονται και έκοψαν τα χέρια «της νύφης» δήθεν για να της αφαιρέσουν κιλά.  

5 σχόλια:

  1. Το να μιλάμε για Σιδηρόδρομο είμαστε έτοιμοι όταν έχουμε στο μυαλό μας τις έννοιες και τους Στόχους
    - Ανάπτυξη
    - Αποκέντρωση
    - Περιβάλλον
    Φυσικά πρέπει να μάθει ο κόσμος και πολλοί Συνάδελφοι ότι κάνένας Σιδηρόδρομος δεν είναι οικονομικά πλεονασματικός...
    Εδώ πέρασαν μιά καλά προετοιμασμένη σοφιστική λογική ότι πρέπει ο Σιδηρόδρομος να είναι κερδοφόρος συγνώμη σύμφωνα με την Στατιστική Ιστορία του Σιδηροδρόμου δεν μπορεί μέσο μαζικής μεταφοράς να είναι κερδοφόρο απο την στιγμή που εξυπηρετεί και πρέπει κοινωνικές ανάγκες...
    Αλλά πιό βαθιά ας απορρίψουμε τον Μύθο...
    Ο Σιδηρόδρομος συντελεί στην Ανάπτυξη γιατί μετσκινεί πληθυσμό και εμπορεύματα με αποτέλεσμα να επικοινωνούν και να ανακυκλώνονται και να συνδέονται οι Αγορές..με αυτή την Μηχανική Διακίνησης και Ανταλλαγής στήνονται βασικοι πυλώνες Ανάπτυξης που φυσικά δεν είναι και οι μοναδικοί
    Περιβάλλον μαζική μεταφορά αποδεδδειγμένα μειώνει τα καυσαέρια και όχι μόνο
    Αποκέντρωση...Σήμερα η Ελλάδα έχει συγκεντρώσει περίπου τα 36% στο Λεκανοπαίδιο Αττικής τα 16% στο Νομό Θεσσαλονίκης ήτοι 52% και αν συνυπολογίσουμε άλλα μεγάλα Αστικά Κέντρα όπως Λάρισα Ηράκλειο Πάτρα κλπ..βλέπουμε ότι στα Υπόλοιπα Οικονομογεωγραφικά διαμερίσματα είναι το 30% του πληθυσμού...Αυτά τα μεγέθη δημιουργούν παντελή έλλειψη συμμετρίας Αγορών Πληθυσμών Τοπικών Οικονομιών κλπ και όταν λοίπει η Συμμετρία η Αρμονία και υφίσταται η Δυσαναλογία πληθυσμού δεν μπορεί να κινηθεί ομάλα η Οικονομία σε όλα τα φάσματα...Ας δούμε εκεί που πέτυχε πιό παλια ο Προαστιακός πόσοι όμοροι Νομοί Αναβαθμίστηκαν πόσες Όμορες Αγορές Ανπτύχθηκαν και όταν λέω όμορες εννοώ ομορες με εμγάλα Αστικά Κέντρα..και πάει λέγοντας...
    Σήμερα οι αυτοαποκαλούμενοι managers απέκοψαν
    - Δ. Θεσσαλιά
    - Δ. Μακεδονία
    - Α. ΜΑκεδονία - Θράκη
    - Πελοπόννησο...
    Στην Ουσία έκλεισαν τον Σιδηρόδρομο...
    ΕΕ δεν μπορούμε να μιλάμε για managment and producting παράγεται μόνο negatve accounting...
    Δηλάδή σήμερα στήθηκε μιά Μηχανική Συστηματικής Αποδόμισης που έκλεισε τον Σιδηρόδρομο εκδιώκει έμπειρο προσωπικό και όλα τα Οργανωμένα δεινά που ετοιμάζοντια...Οπότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε Ξεπούλημα και Εκποίηση...Στην Εκποίηση όλα είναι Πιθανά...Στην Δε Σιδηροδρομική Οικονομική Πολιτική Αποδεδειγμένα απο την Εφηρμοσμένη Σιδηροδρομική Διαχείρηση
    - Καναδάς
    - Αγγλία
    αποδείχθηκε ότι δεν μπορεί όλος ο Μηχανισμός του Σιδηροδρόμου να παράγει υπερκέρδος οπότε οι Επιχειρηματίες θα ζητήσουν μόνο τους τομείς του άμεσου Κέρδους...
    Δεν μπορούμε να μιλάμε για managment όταν κλείνουν παντελώς τα Εμπορεύματα και όταν η Χώρα βρίσκεται σε Σιδηροδρομικό Εμπάργκο...
    Με όλα τα παραπάνω οι Επενδυτές γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να ε[ενδύσουν σε οργανωμένη Δομή οπότε θα πάρουν μόνο τα φιλέτα και αυτά με επιφύλαξη και με νομοθετικό δέσιμο πολυετιών..
    Άρα πρεπει να δούμε με ψυχραιμία όλοι οι Σιδηροδρομικοί την Διατεταγμε΄νη Καταστροφή του Σιδηροδρόμου έπειτα απο Πολιτική Βούληση Αντιδεοντολογικούς Ακαδημαικούς Χειρισμόυς...Είναι Κρίμα γιατί ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ θα μετατρέψουν κομμάτι κομμάτι την χώρα σε μιά πρώτης τάσξεωςς ΜΠΑΝΑΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΛΥΣΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΠΡΟΕΔΡΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΛΥΣΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ -Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ- ΕΤΣΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τωρα πια δεν πρεπει να περιμενουμε απο κανενα κ τιποτα!!! Οτι ειναι να γινη θα γινη!! μονο ο νομος πιστευω να μας εκφραζει-συναινεί!!! ολοι οι αλλοι κ δη οι ''δικοι μας'', μαλλον ξενοι γινηκαν, παρα οι παντα συναδελφοι κ φιλοι (ανεξαρτητως χρωματος...)!!!εμεις ομως πιστευω τους εχουμε παντα ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ( κ φιλους...φυσικα)!!! κ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ!!!!(οι ανωνυμοι...τουλαχιστον...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς Πρόεδρε θα είμαστε πάντα Σιδηροδρομικοί και θα βλέπουμε με συμπάθεια και ευαισθησία για το πώς πηγαίνουν τα πράγματα στον Σιδηρόδρομο...Ας ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους οι Φανατικοί και οι Μικρόψυχοι...Τόσα χρόνια Συνάδελφοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι,θα είμαστε πάντα Σιδηροδρομικοί και θα βλέπουμε με συμπάθεια και ευαισθησία τον σιδηροδρομο και τους περισσοτερους συναδελφους αλλα ... Δεν θα ξεχασω και ΠΟΤΕ την συμπεριφορα καποιων.Που μπηκαν στο γραφειο και εγιναν απο τη μια μερα στην αλλη "υπηρεσια" , που "φορτωναν" το κυκλωμα για να βγαινει μεγαλο ΜΟΔΑ , συναδελφους που μας χωριζαν σε πρασινους και μπλε, που πατουσαν πανω σε συναδελφους για μια προαγωγη , μια αποσπαση σε γραφειο , ακομη και για μια Κυριακη ! Απλως για να μην τα ξεχναμε ολα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση