Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

«οι σοφές μετατάξεις των ΟΣΕτζήδων»

 
Σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας της 1ης Μαρτίου 2011 αναφέρεται ότι: «Διέλυσαν τη σύμβαση του προαστιακού με την εργοληπτική τρόικα των Siemens AG-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ από την περασμένη Δευτέρα και το κρύβουν! Αντίθετα, μετά μανίας προπαγάνδιζαν επί μήνες πώς διακόσιοι μηχανοδηγοί με υψηλές αποδοχές βούλιαξαν τη χώρα, γιατί πρέπει να κλείσει ο μισός σιδηρόδρομος στις μέρες του ΔΝΤ και πως οι σοφές μετατάξεις των ΟΣΕτζήδων στις εφορίες αρχαιοτήτων θα αποκαταστήσουν τη δημοσιονομική τάξη!» (Ολόκληρο το άρθρο εδώ)
Να το πω δικαίωση; …Δεν έχει καμία σημασία πλέον. Το κακό έγινε! Όμως δικαίωση δεν είναι! Οι Άκηδες παραμένουν ελεύθεροι και απολαμβάνουν τον «ιδρώτα τους», χαμογελώντας ίσως ειρωνικά, ενώ εμείς, οι απλοί πολίτες, πέσαμε θύματα βίαιης αρπαγής της ίδιας μας της ζωής και της ζωής των παιδιών μας.
Και σε άλλες χώρες έγιναν «φαγοπότια». Κανείς όμως δεν είπε εκεί ότι «τα φάγαμε μαζί!» Οι Ισλανδοί για παράδειγμα δεν αρκέστηκαν στα δάκρυα και την οργή. Απαίτησαν και πήραν απαντήσεις. Για το τι έφταιξε, ποιοι ευθύνονται και τι πρέπει να γίνει για να μην ξανασυμβεί παρόμοια κρίση.
Μόλις 15 μήνες μετά το ξέσπασμα της κρίσης, η εξεταστική επιτροπή που συνέστησε το Κοινοβούλιο από ανεξάρτητους ειδικούς έβγαλε πόρισμα 2.400 σελίδων, με το οποίο όχι μόνο καταλόγισε ευθύνες, αλλά και τις προσωποποίησε. Κατονομάζονται ο πρώην πρωθυπουργός Γκέιρ Χάαρντε, τρεις πρώην διοικητές της κεντρικής τράπεζας, υπουργοί, ενώ ποινικές ευθύνες καταλογίζονται σε στελέχη των τριών ιδιωτικών τραπεζών. Ήδη ο εισαγγελέας έβγαλε διεθνή εντάλματα σύλληψης, καθώς πολλά golden boys διέφυγαν στο εξωτερικό, κάνοντας μία μέρα πριν από την εκδήλωση της κρίσης τεράστιες αναλήψεις από τους λογαριασμούς τους. Τρεις συνελήφθησαν και κρατούνται. Η κυβέρνηση έκανε μηνύσεις και ζητάει πίσω τα κλεμμένα.
Η εξεταστική επιτροπή είχε στη διάθεσή της 80 υπαλλήλους, δικό της προϋπολογισμό και δικαίωμα να ζητήσει -ακόμη και να κατασχέσει- στοιχεία από κρατικές υπηρεσίες και ιδιώτες.
Επίσης, ανεξάρτητη επιτροπή ετοιμάζει συστάσεις για να γίνουν μεταρρυθμίσεις ώστε να αποφευχθεί παρόμοια κρίση στο μέλλον.
Μην κάνετε συγκρίσεις με τις δικές μας εξεταστικές και τους δικούς μας πολιτικούς αδέρφια… θα σας πιάσουν τα κλάματα!

3 σχόλια:

  1. ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. ΟΛΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΘΑΝΕ Ο ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΣΠΑΘΑΡΗΣ ΑΛΑ ΑΦΙΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΕΣ....ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ιστορία είναι η Μάνα των Ανθρώπων και κάποτε η Σπίλωση του Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Μετατάξεις αλλά και το Κλείσιμο του Σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια θα Αξιολογηθεί Ιστορικά ...
    Οι Μαζικές Μεταφορές και ειδικά του Σιδηροδρόμου είναι στον Κώδικα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων...
    Οι Μαζικές Μεταφορές είναι Δικαίωμα και όχι υποχρέωση για τους Πολίτες...Κανείς Δημοκράτης Κυβερνήτης δεν έχει Δικαίωμα να Αποκλίσει Μεγάλα Τμήματα της Χώρας Σιδηροδρομικά να Αποκλίσει Πολίτες ....και άς αφήσουν τις ψευτοθεωρίες για κόστη και Κέρδη...Κανένας Σιδηρόδρομος δεν είναι με Θετικό Ισολογισμό..
    Ο ΣΙδηρόδρομος
    - είναι Υπομόχλιο Ανάπτυξης γιατί βοηθά μαζικά στις μετακινήσεις Πληθυσμών και ανταλλάγες Πολιτισμικές Εμπορικές κλπ
    - είναι Υπομόχλιο Περιβάλλοντος
    - είναι Υπομόχλιο Αποκέντρωσης...
    Όταν Δουλεύει σωστά και Κοινοφελώς η Πολιτική Μηχανική με Κοινωνικά και Αναπτυξιακά Κριτίρια και με Προοπτική τότε έμεσα συντελεί σε Κέρδη...
    Οι Ψετοθεωρίες που πλασάρουν για κόστη και τα σχετικά είναι προπέτασμα καπνού για Ξεπούλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση