Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Οι ειδήσεις πίσω από τα λόγια του Υπουργού Μεταφορών.

Διαβάζουμε σε άρθρο του «κυβερνητικού» Βήματος ότι σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών, επίκειται στάση πληρωμών στις μεταφορικές εταιρίες αν συνεχίσουν τις απεργίες οι εργαζόμενοι σε αυτές. Επικαλούμενος τα 150 εκατομμύρια πρόσθετα ελλείμματα μέσα στο 2011.
Εμείς ξαφνιαστήκαμε όταν ακούσαμε για ελλείμματα και για πρόσθετα ελλείμματα, γιατί τους είχαμε πιστέψει όταν προσπαθώντας να πουλήσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ διέδιδαν ότι παράγει πλέον κέρδη! Εξ’ άλλου δεν είχαμε κανένα λόγο για να μην τους πιστέψουμε, επειδή και στο παρελθόν ποτέ δεν μας είπαν ψέματα! Ας θυμηθούμε ότι:
Όταν έλεγαν «λεφτά υπάρχουν» έλεγαν αλήθεια!
Όταν έλεγαν «θα δώσουν αυξήσεις» έλεγαν αλήθεια!
Όταν έλεγαν ότι δεν θα βάλουν νέους φόρους, έλεγαν αλήθεια!
Όταν έλεγαν ότι θα φέρουν ανάπτυξη, έλεγαν αλήθεια!
Επειδή είμαστε σε ηλικία κρίσιμη για εμφράγματα και εγκεφαλικά, ας μην θυμόμαστε άλλες αλήθειες, παραθέτουμε το άρθρο που προσπαθεί να φοβίσει τους εργαζόμενους στις μεταφορές ώστε να σταματήσουν τους αγώνες τους:


Ακόμα και με «στάση πληρωμών» στις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ απειλεί τώρα το υπουργείο Μεταφορών, που κάνει λόγο για πρόσθετα ελλείμματα ύψους 150 εκατ. ευρώ στις αστικές συγκοινωνίες και τον ΟΣΕ, παρά τα προγράμματα εξυγίανσης που εφαρμόζονται στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις!
Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες που άρχισαν από το πρωί νέα 48ωρη απεργία, προαναγγέλλουν σύγκρουση «μέχρις εσχάτων» με την κυβέρνηση, με αιχμή το μέτρο της «μισθωτής εφεδρείας», το οποίο όπως λένε, «οδηγεί σε διάλυση και ιδιωτικοποίηση των μέσων μαζικής μεταφοράς».
Ακινητοποιημένα παραμένουν σήμερα το Μετρό, τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενώ κανονικά θα λειτουργήσουν ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, ο Προαστιακός και το τραμ. Αύριο, πρόκειται να ακινητοποιηθούν και πάλι όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ αρχίζουν 48ωρη απεργία κι οι ιδιοκτήτες ταξί.
Ο υπουργός Μεταφορών Γιάννης Ραγκούσης έστειλε χτες τελεσίγραφο στους εργαζομένους των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων, ζητώντας να δείξουν «υπευθυνότητα», καθώς «σε κάποιες ΔΕΚΟ τίθεται πλέον θέμα κάλυψης της μισθοδοσίας στο άμεσο μέλλον», όπως είπε. Ακόμα, ο κ. Ραγκούσης κάλεσε τους συνδικαλιστές των μεταφορικών εταιρειών «να αναλογιστούν τη θέση τους και να σταματήσουν να επιδιώκουν τον κοινωνικό αυτοματισμό».
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε χτες το υπουργείο Μεταφορών, η λειτουργία των εταιρειών δημόσιας συγκοινωνίας για το 2011 θα στοιχίσει στους Ελληνες συνολικά 249 εκατ. ευρώ για τον όμιλο ΟΑΣΑ και 191 εκατ. ευρώ για ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Τα ποσά αυτά είναι μεγαλύτερα των προϋπολογισθέντων για το 2011 και περιλαμβάνουν μεγαλύτερα ελλείμματα κατά περίπου 150 εκατ. ευρώ», αναφέρεται χαρακτηριστικά από το υπουργείο.
Πηγές του υπουργείου Μεταφορών αναφέρουν ότι πρόκειται για το έλλειμμα που αναμένεται να παρουσιάσουν οι Οργανισμοί στο τέλος της χρονιάς και βάσει των «προβολών» θα προέρχεται κατά 35-40 εκατ. ευρώ από τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κατά 100-110 εκατ. ευρώ από τον Ομιλο ΟΑΣΑ.
Πάντως, βάσει των επιχειρησιακών σχεδίων του ομίλου ΟΑΣΑ που είχαν συμφωνηθεί από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών με την τρόικα, η κρατική επιχορήγηση για τις αστικές συγκοινωνίες το 2011 επρόκειτο να ανέλθει σε 250 εκατ. ευρώ, δηλαδή στο 40% των λειτουργικών εξόδων. Η διοίκηση του ΟΑΣΑ αναφέρει μάλιστα ότι το Δημόσιο εξακολουθεί να μην πληρώνει τα μειωμένα εισιτήρια των ειδικών κατηγοριών...
Σημειώνεται ότι τα νέα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών ανατρέπουν και την εικόνα που είχε σχηματιστεί για τις υπό εξυγίανση ΔΕΚΟ του υπουργείου, μόλις πριν από έναν μήνα, κατά τον έλεγχο του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας που αφορούσε το πρώτο εξάμηνο του 2011.
Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία, στο πρώτο εξάμηνο του 2011 ο ΟΑΣΑ κατέγραψε αύξηση εσόδων κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010. Το σύνολο από τις πωλήσεις υπηρεσιών ανήλθε στα 146,7 εκατ. ευρώ, έναντι 135,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010, ενώ τα υπόλοιπα έσοδα λειτουργίας ανήλθαν στα 7,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 11,8% εξαιτίας της μείωσης της διαφήμισης.
Η κρατική επιδότηση μειώθηκε κατά 31%, με αποτέλεσμα το σύνολο εσόδων λειτουργίας να απομειωθεί σε ποσοστό 9,9%. Ταυτόχρονα, οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού μειώθηκαν κατά 25,7% (199,8 εκατ. ευρώ) και οι δαπάνες για καύσιμα σε ποσοστό 2,7%, γεγονός που - παρά την αύξηση της τιμής του πετρελαίου - οφείλεται στη μείωση του αριθμού των κυκλοφορούντων λεωφορείων και στην αναπροσαρμογή των δρομολογίων.

1 σχόλιο:

  1. Αν γλιτώσεις την ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ φάε το νέο μισθολόγιο.

    Μισθός ίσα για να μην πεθαίνεις, για να μπορείς να ξανάρχεσαι στη δουλειά και αύριο.

    Οι εργαζόμενοι είτε στο Δημόσιο είτε στον Ιδιωτικό τομέα για τις ετήσιες αμοιβές τους όποιες κι' αν είναι αυτές φορολογούνται,
    ( δεν μπορούν να κάνουν κι' αλλιώς).

    Όλοι οι άλλοι όμως ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ επιτελούν το μεγαλύτερο οικονομικό έγκλημα για την χώρα μας και για τους πολίτες της.

    Το Μάρμαρο επιτέλους πρέπει να το Πληρώνουν ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση