Συνάδελφοι μετατασσόμενοι και υποστηριχτές της ενωτικής προσπάθειας που έχουμε ξεκινήσει , σας ενημερώνουμε ότι επισκεφτήκαμε μια δικηγόρο-εργατολογο. Αφού παραθέσαμε τις ερωτήσεις μας, οι οποίες είχαν σχέση με τον ασφαλιστικό φορέα, το εφάπαξ, την προσωπική διαφορά, τις κρατήσεις, τα μισθολογικά κλιμάκια, τις αναπαύσεις κ.α., μας συνέστησε να προβούμε σε ένα εξώδικο διαμαρτυρίας, μέχρι το τέλος Απριλίου,
το οποίο θα περιλαμβάνει όλα αυτά τα ζητήματα. Το εξώδικο αυτό θα έχει αξία όχι μονό στο να επισημάνουμε την διαφορετικότητα της εργασιακής μας μεταβολής αλλά θα υποδεικνύει και τις νομικές παραβάσεις ή αδικίες που θα υποστούμε. Επίσης η κατάθεση και γνωστοποίηση αυτή θα βοηθήσει σε περεταίρω διεκδικήσεις ή αγωγές που θα υπάρξουν και οι οποίες θα συνδέονται με ασφαλιστικές , μισθολογικές, συνταξιοδοτικές και άλλες ανισότητες.
Το όφελος και η αποτελεσματικότητα του εξωδίκου θα εξαρτηθεί από το πλήθος των συμμετεχόντων . Επίσης, το σύνολο των εγγεγραμμένων μελών θα καθορίσει και την οικονομική συμβολή του καθενός σε κάθε μας ενεργεία. Γι΄αυτό όποιος συνάδελφος μετατασσόμενος θέλει να συμμετέχει στην συγκρότηση και ενδυνάμωση αυτής της άτυπης συλλογικής προσπάθειας μπορεί να απευθυνθεί στους εξής συναδέλφους :
«Οι συνάδελφοι που κατά τόπους ασχολούνται ως συντονιστές»
Π.χ. ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΣΤΡΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΤΡΑ 2/05/2011
Υ.Γ Παρακαλώ να αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του μετά ΟΣΕ
Νομίζω ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα συντονισμού! Η επίσκεψη σε δικηγόρο - εργατολόγο είναι η δεύτερη φορά που επαναλαμβάνεται ασυντόνιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λέω αυτά γιατί εργατολόγο επισκέφτηκαν και άλλες δύο συντονιστικές, της Θεσσαλίας μαζί και Αττικής πρώτη και μετά η Αττική μόνη της (με διαφορετική σύνθεση συντονιστικής) ξαναεπισκέφτηκε δεύτερο εργατολόγο.
Προκύπτουν δύο σημαντικά ερωτήματα που χρήζουν άμεσης απάντησης.
1) Η Αθήνα (Αττική) μπορεί να επωμιστεί το βάρος της συλλογικής εκπροσώπησης;
2) Οι κατά τόπους συντονιστικές έχουν τη διάθεση να συντονιστούν μεταξύ τους αλλά κυρίως με την συντονιστική της Αθήνας ώστε να δουλέψουμε συλλογικά και να μην κάνει ο κεθένας αποσπασματικές κινήσεις;
Αν κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να προσφέρει στα παραπάνω δεν είναι κακό, πρέπει να βρεθεί όμως κάποιος που να μπορεί και να θέλει. Δικαιολογίες του τύπου δεν μπόρεσα να βρω τον δείνα ή τον τάδε δεν ισχύουν. Εξ’ άλλου το blog προσφέρεται να βοηθήσει στο συντονισμό και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει πολλά!
Αν δεν συντονιστούμε θα ξοδευτούν οι εισφορές σε πολλά διαφορετικά δικηγορικά γραφεία για τον ίδιο σκοπό και στόχο και δεν θα μπορούμε να πάμε παρακάτω. Το να είμαστε όλοι μαζί δήθεν, αλλά ο καθένας να λειτουργεί χωριστά στην πόλη του… δεν μπορώ να το καταλάβω.
Αν υπάρχει κάποια λογική απάντηση σε όλα αυτά περιμένω να την ακούσω..
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ GiDiLarissa ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟ. ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΙ Η ΑΘΗΝΑ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Η ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΥΘΗΚΕ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον έχει γίνει σύγχυση, η ανακοίνωση που έβγαλε η Πάτρα είναι αυτή που είχε αναρτήσει η Αθήνα με διαφοροποίηση στα ονόματα των συντονιστών. Άρα πιθανόν αναφέρεται στον νομό Αχαΐας και μόνο. Σίγουρα θα πρέπει να γίνει διευκρίνηση από την Πάτρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Πέμπτη 5/5/11 εδώ στην Αθήνα, σε συνάντηση με την δικηγόρο, ξεκινάμε την σύνταξη του εξώδικου. Γι’ αυτό πρέπει οι κατά τόπους συντονιστές να βρίσκονται σε ετοιμότητα για επικοινωνία.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΟΤΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΜΕ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΩΓΗΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ. ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΛΟΙ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι....
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα ποιοι ειναι στη συντονιστικη της αθηνας?
ποιον μπορω να βρω για να γραφτω στο συλλογο?
υπαρχει καποια απαντηση?
ειναι η τριτη φορα που ρωταω και κανεις σας δεν ξερει?
Συνάδελφοι, άσχετα με τις νομικές κινήσεις, μπορώ να έχω μια απάντηση στο απλό ερώτημα, γιατί εδώ και 3 μήνες και πλέον που ξεκίνησε αυτό το blog και γνωστοποιήθηκε η πρόθεση δημιουργίας συλλόγου, δεν έχει ακόμα (φαντάζομαι) συνταχθεί και κατατεθεί στο Πρωτοδικείο το καταστατικό του σωματείου προκειμένου να ξεκινήσει η επίσημη και νόμιμη λειτουργία του συλλόγου; Τόσο δύσκολο είναι να παρθούν 100-150 υπογραφές και να συνταχθεί ένα καταστατικό με τους σκοπούς του συλλόγου; Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι μπορεί για τους περισσότερους να βγήκανε ΦΕΚ, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον 500-550 συνάδελφοι για τους οποίους δεν έχουν εκδοθεί ακόμα, κι επίσης ανάμεσά τους είναι καμιά 50αριά οι οποίοι δεν ξέρουν καν που θα πάνε δεδομένου ότι το Υπουργείο Εσωτερικών δεν έχει βρει θέσεις και η διαδικασία προχωρά με ρυθμούς χελώνας...Αυτά δεν απασχολούν κανέναν; Μόνο τα εφάπαξ και τα συνταξιοδοτικά σκέφτεστε; Ή μήπως πρέπει να φτιαχτούν 2-3 σύλλογοι ανάλογα με την ομαδοποίηση του τι καίει τον καθένα μας περισσότερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Κ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ Κ ΤΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ. ΟΡΙΣΜΟΣ ΝΟΜΚ ΣΥΜΒ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓ ΤΟΥ ΥΠΡΓ ΠΟΛΤ.ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΟΜ ΣΥΜΒ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ Κ ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΛΦ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο 3 Μαΐου 2011 11:43 μ. μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι για τα ερωτήματα που θέτεις και είναι αφορμή να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα!
Πράγματι ο σύλλογος βαδίζει με αργό ρυθμό. Σ’ αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Είμαστε ακόμη στο στάδιο της δημιουργίας των συντονιστικών επιτροπών που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε πόλη (νομό). Η λύση να λειτουργήσουμε τον σύλλογο με όσους «το πήραν ζεστά» και να αφήσουμε απ’ έξω τους διστακτικούς είναι εύκολη. Θα είχαμε κιόλας τελειώσει με τα διαδικαστικά και θα λειτουργούσαμε με καταστατικό. (Μην μας βάζεις λοιπόν σε τέτοιο πειρασμό…)
Κάποια στιγμή όμως η υπομονή θα τελειώσει. Οι τελευταίες μετατάξεις θα υλοποιηθούν μέσα στο Μάϊο. Δεν μπορούμε μετά να περιμένουμε το πότε θα αποφασίσουν να δραστηριοποιηθούν όλοι σε κάθε νομό.
Εκεί λοιπόν κάποιοι θα μείνουν απ’ έξω. Την ευθύνη γι’ αυτό θα την έχουν οι ίδιοι. Κανείς δεν μπορεί να βασίζεται για πάντα στις πρωτοβουλίες άλλων, «συν Αθηνά και χείρα κίνει» έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από την κεντρική συντονιστική να μας οργανώσει στην πόλη μας, ούτε από την Θεσσαλονίκη ούτε από το Βόλο ούτε από τη Λάρισα. Πρέπει σε κάθε πόλη να οργανωθούμε μόνοι μας. Τώρα όμως!
Το επόμενο βήμα είναι να έρθουμε σε επαφή με την κεντρική συντονιστική, να έχουμε τις καταστάσεις μελών έτοιμες ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Αυτή τη στιγμή μόνο η Θεσσαλία και η Θεσσαλονίκη κοινοποίησαν καταστάσεις μελών (ο Βόλος δεν την κοινοποίησε ακόμη αλλά ξέρουμε ότι την έχει έτοιμη).
Δεν είναι δύσκολο όπως λες να συγκεντρωθούν οι υπογραφές που απαιτούνται. Έχουν συγκεντρωθεί εδώ και πολλές εβδομάδες. Απλά δίνουμε λίγο χρόνο και σε όσους δεν «το πήραν ζεστά». Ο χρόνος όμως τρέχει και κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκινήσουμε με όσους έχουμε μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Δεν ξέρω αν μετά θα είναι εύκολο να υπάρξουν νέες εγγραφές χωρίς να έχουν μείνει απ’ έξω στις μέχρι τότε νομικές ενέργειες. Επίσης απ’ έξω μπορεί να μείνουν και εκείνοι που μπορεί να έχουν ξεκινήσει κάτι αλλά δεν το τελειώνουν κάποτε. Αν έχουμε ξεκινήσει μία κατάσταση εγγραφής μελών, γράφουμε κάποια μέλη και αυτή δεν θα φτάσει ποτέ στην κεντρική συντονιστική επιτροπή, τότε αυτή η κατάσταση είναι στην ουσία σαν να μην έγινε ποτέ!
Θα ήθελα επίσης να ξεκαθαρίσω ότι το blog δεν είναι ο σύλλογος. Το blog βοηθά την προσπάθεια που γίνεται αλλά μέχρι εκεί. Το blog είναι για ενημέρωση, είναι για να μας κρατάει ενωμένους λόγω των αποστάσεων που μας χωρίζουν, είναι για να βοηθάει στον συντονισμό μεταξύ των περιφερειακών συντονιστικών επιτροπών, είναι για να λέμε και τα δικά μας, αλλά το τονίζω σε καμία περίπτωση δεν είναι σύλλογος. Το σύλλογο θα τον κάνουμε εμείς με δουλειά δεν θα μας προσφερθεί έτοιμος. Και πρέπει να τον κάνουμε τώρα. Όσοι δεν σηκωθείτε από τον καναπέ θα μείνετε απ’ έξω γιατί τα γεγονότα τρέχουν και πρέπει να ξεκινήσουμε χωρίς εσάς, αν θέλουμε να τα προλάβουμε!
Συνάδελφε, Ανώνυμε 3 Μαΐου 2011 11:25 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρξαν δημοσιεύσεις σχετικές με την ερώτηση που κάνεις.
Η παρακάτω νομίζω ότι θα σε καλύψει.
Ανακοίνωση-Κάλεσμα προς τους μετατασσόμενους.
Μια σύντομη απάντηση στον Ανώνυμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σύσταση συλλόγου ή σωματείου προϋποθέτει και απαιτεί στέγη και πόρους, έτσι θα πρέπει να επιβληθεί μηνιαία συνδρομή η οποία, αφενός θα είναι δύσκολο να συγκεντρωθεί, αφετέρου θα επιβαρύνει οικονομικά τον καθένα μας ακόμη περισσότερο. Ακόμη η κατάθεση στο πρωτοδικείο για σύσταση συλλόγου και η λογιστική διαχείριση θα συνοδεύονται από κάποιο χρηματικό ποσό. Γι’ αυτό η σκέψη ήταν, προς το παρόν, η δημιουργία ενός άτυπου συλλόγου (για περιορισμό των εξόδων) με κατά τόπους συντονιστές οι οποίοι θα ενημερώνουν και θα ενημερώνονται για οτιδήποτε με κεντρικό άξονα την Αθήνα, την παρούσα στιγμή. Όσον αφορά την επικοινωνία νομίζω ότι η αρχή που έγινε με την δημιουργία του blog όπου αναγράφεται το e-mail «metaose@gmail.com» ήταν αποτελεσματική, λειτουργική και συνενωτική. Επειδή δεν ξέρω τον τόπο διαμονής σου ρίξε μια ματιά στη σελίδα «http://metaose.blogspot.com/2011/04/blog-post_3903.html».
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ GiDiLarissa ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΚΙΝΗΣΗΣ. ΣΗΜΕΡΑ Η' ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ. ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ. ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος να συντονίσει τους συντονιστές. Από όσα διαβάζω έχω την αίσθηση ότι τελικά δεν μας έφταιγαν οι συνδικαλιστές αλλά η νοοτροπία του καλομαθημένου παιδιού που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Γι αυτό βρεθήκαμε εδώ που βρεθήκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.Κ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΑΝΠ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ,ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΦΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2011 (10)ΜΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ Η ΟΧΙ;ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 8:41 ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΜΕ ΠΟΤΕ "ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ Κ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΝΑΙ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο. Και βεβαίως μερικοί έχουν αποκτήσει τη νοοτροπία του καλομαθημένου παιδιού που θέλει να το ταΐζουν στο στόμα. Και βεβαίως αυτό το καλομαθημένο παιδί γκρινιάζει κιόλας γιατί δεν του αρέσει πάντα το φαγητό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είμαστε όμως και έτσι πρέπει να προχωρήσουμε.
Τα μέλη της συντονιστικής σίγουρα δεν έχουν όλοι, πείρα από συνδικαλισμό. Αυτό όμως δεν είναι κακό γιατί ο συνδικαλισμός στον χώρο από τον οποίο προερχόμαστε δεν είναι και ο καλύτερος.
Δεν κουράστηκα να λέω τα ίδια πράγματα, αυτό που με ανησυχεί είναι να μήπως γίνω γραφικός αν τα επαναλαμβάνω κάθε μέρα. Τρία πράγματα χρειάζονται για να γίνει το πρώτο βήμα. (Ναι έτσι είναι δεν έχουν κάνει ακόμη όλοι το πρώτο βήμα.)
1. Δημιουργούμε στην πόλη μας συντονιστική και γράφουμε μέλη σε μια κατάσταση με την προβλεπόμενη εφ’ άπαξ εισφορά.
2. Στέλνουμε την κατάσταση με email ή με όποιο άλλο τέλος πάντων τρόπο στην κεντρική συντονιστική επιτροπή.
3. Δημιουργούμε λογαριασμό google για να μπορούμε να συμμετέχουμε στη σελίδα της τηλεδιάσκεψης. (Για να μπαίνετε εδώ σημαίνει ότι είστε εξοικειωμένοι όσο χρειάζεται με το διαδίκτυο).
Αν γίνουν αυτά, τα εύκολα, κάναμε την αρχή για να συντονιστούμε. Θα είμαστε πλέον όλοι μαζί σε ένα χώρο και θα μπορούμε να συζητήσουμε (πριβέ) τα πάντα. Να ενημερωθούμε, να πάρουμε αποφάσεις, και γενικά να αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τα προβλήματά μας και τη λύση τους.
Αναρωτηθείτε τώρα πιο από τα τρία παραπάνω πράγματα δεν κάνατε και αρχίστε να το κάνετε! Γιατί κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να ξεκινήσουμε με όσους έχουμε.
Καταστάσεις μελών έχουν σταλεί ΜΟΝΟ απο την Συντονιστική Θεσσαλονίκης (για τη Θεσ/νίκη) και τη Συντονιστική της Λάρισας (για Λάρισα -Τρίκαλα -Καρδίτσα -Σοφάδες ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμπρακτα γίνεται λοιπόν η διαπίστωση ότι υπάρχουν ενεργά μέλη Συντονιστικών και δραστηροποιούνται σε κάθε πόλη όπου υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν μεταταγεί.
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ.
Η τοποθέτηση του GiDiLar μας καλύπτει απόλυτα αλλά πιστέυω να μας αφυπνήσει.
Παόκι απο Θεσσαλονίκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έμαθα απο σίγουρη πηγή οτι οι μετατάξεις για το ελεγκτικό βρίσκονται στο γραφείο του Σαχινίδη,για τις τελικές υπογραφές,πάνω απο ένα μήνα,αλλά αυτός για αγνώστους λόγους δεν τις υπογράφει.Γιαυτό το λόγω συνάδελφοι των Αθηνών μετατασσόμενοι στο ελεγκτικό,κατέθεσαν έγγραφη ερώτηση στο γραφείο του Σαχινίδη για να πάρουν μια συγκεκριμένη απάντηση.Οποιος γνωρίζει κάτι γύρω απο αυτό το θέμα ας μας ενημερώσει.
Θεσσαλονίκη 04/05/11
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΥΝΤΑΙ .......?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΚΑΚΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΕΝΟΣΕ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ.
ΕΥΧΡΙΣΤΩ.
ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΙΚΑΝ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.32243/2-5-2011 ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΦΕΚ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΛΟΓΩ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ ΣΥΝΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΝ ΦΟΡΕΩΝ....ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΕΤΑΤΑΣΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ Η ΟΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤ.32243/2-5-2011 ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 30.000 ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΝΑ ΠΛΕΟΝΑΖΟΥΝ.... ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ......ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΣΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΕΙΑΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ Ο ΑΡ. ΠΡΩΤ.32243/2-5-2011 ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΣ;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ;
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 7.57 ΚΑΙ 8.15
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗ ΛΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.
ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ?
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ.
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑ
Προς GiDiLarissa..Είμαι ο Ανώνυμος 3 Μαΐου 2011 11:43 μ. μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το θέμα των συναδέλφων (γύρω στους 60 τον αριθμό) για τους οποίους δεν έχει ακόμα καν ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσης και προσυπογραφής ΚΥΑ λόγω αναζήτησης (θεωρητικά τουλάχιστον) θέσεων από το Υπουργειο Εσωτερικών, δεν κάνεις καμιά αναφορά. Χωρίς διάθεση αντιδικίας μαζί σου, θεωρείς το ζήτημα άνευ σημασίας, ή απλά σου διέφυγε; Επίσης για τους 500 περίπου συναδέλφους σε Δικαιοσύνης και Υγείας (30% επί του συνόλου των υπό μετάταξη) πάλι δεν είδα κάποια αναφορά. Τι να υποθέσω; Το θεωρείτε δεδομένο ότι θα προχωρήσουν οι μετατάξεις αυτές και για αυτό δεν ασχολείστε άραγε; Και πρόσεξε, δε ζητάω να ασχοληθείς εσύ για μένα ή για τον Χ συνάδελφο που ανήκει σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες, αλλά, διάολε, όλες οι κινήσεις σας μέχρι τώρα σε επίπεδο προθέσεων τουλάχιστον, κινούνται προς την κατεύθυνση της περαιτέρω κατοχύρωσης (και καλά κάνετε) όσων ήδη έφυγαν, ενώ φαίνεται από τα γραφόμενά σας πως δεν ασχολείστε με κάποιους ή και αρκετούς συναδέλφους για τους οποίους η διαδικασία είτε κόλλησε είτε προχωρά με ρυθμό χελώνας. Αν, είχατε συστήσει επίσημα το σύλλογο πχ (κι ευχαρίστως να πλήρωνα συνδρομή, αν αυτό είναι το ζόρι) και πηγαίνατε ως επίσημη αντιπροσωπεία (προεδρείο συλλόγου) στους Ρέππα, Ραγκούση, Λοβέρδο, Σαχινίδη κλπ προκειμένου να ζητήσετε ενημέρωση και να πληροφορήσετε τόσες εκατοντάδες συναδέλφους για το που διάολο κόλλησε η διαδικασία, θε έλεγα ΜΠΡΑΒΟ και θα σε καταλάβαινα. Δυστυχώς τώρα από τις νέες (μη) απαντήσεις σου στα γραφόμενά μου δυστυχώς δε με πείθεις και το λέω εντελώς καλόπιστα αγαπητέ κατά τα άλλα συνάδελφε.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΝΟ 4 Μαΐου 2011 7:50 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ενας "Ανώνυμος" , επιβεβαιωνει τον αλλο "Ανώνυμο" , επειδη τριτος "Ανώνυμος" ισχυριζεται οτι αναστελονται οι μεταταξεις στο Υπουεγειο Υγειας και τεταρτος "Ανώνυμος" ανησυχει !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα μπορουσε να σχολιασει ακομη και ο πιο καλοπιστος αναγνωστης ?
Αν είχε συσταθεί ο σύλλογος ως επίσημη οντότητα (σωματείο με καταστατικό κι εκλεγμένο σωματείο) και συναντιόταν με τους ιθύνοντες (υπουργούς, παράγοντες υπουργείων, φορείς κλπ) κι έβγαζε εν συνεχεία δελτία τύπου κι ανακοινώσεις όπως κάνουν 2 χρόνια τώρα αυτοί πχ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ospa.gr/metafores.htm
δε θα είχαμε αυτό το μπάχαλο που δικαίως κατηγορείς και στηλιτεύεις Κώστα...Αλλά εδώ στον ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είμαστε άλλο ανέκδοτο καθώς φαίνεται, ακόμα και όταν πιάνουμε πάτο
Προς ανώνυμο 4 Μαΐου 2011 9:20 μ.μ. και ανώνυμο 5 Μαΐου 2011 12:01 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από μερικά σχόλια στην εδώ, ίδια ανάρτηση, έκανα μία τοποθέτηση για κάτι καλομαθημένα παιδάκια που τα περιμένουν όλα έτοιμα και ταυτόχρονα γκρινιάζουν. Δεν θέλω να γράφω πάλι τα ίδια.
Αν θέλετε να προσφέρετε στην κοινή προσπάθεια «πάρτε το αλλιώς» γιατί πάτε στραβά. Ο σύλλογος δεν δημιουργείται με υψηλή ανώνυμη κριτική, θέλει σοβαρή και πολλή δουλειά γιατί προσπαθούν λίγοι και είναι ακόμη στα αρχικά στάδια της δημιουργίας του.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Η ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ "ΑΡΓΑ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ".ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ Κ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ.Κ ΤΟ ΠΟΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ Κ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ Κ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ.ΑΥΤΑ Κ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ Σ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΥΚΤΟΦΥΛΑΚΩΝ ΑΡΧ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον Αφορά το Υγείας όσοι διαβάζουν τα γραφόμενα σε εφημερίδες η ενοποίηση αφορά Διοίκησης.Σίγουρα οι μετατάξεις του τεχνικού προσωπικού θα πραγματοποιηθούν. Ως προς το ελεγκτικό Συνέδριο υπάρχει σε εξέλιξη πρόγραμμα μετατάξεις από Υπηρεσίες του Υπ. Δικαιοσύνης (βλέπε Θέμιδα Κατασκευαστική) προς το Ελεγκτικό Συνέδριο. Δεν γνωρίζω αν αυτό έχει να κάνει με την καθυστέρηση που παρατηρείται και αν προηγηθούν οι μετατάξεις εσωτερικά του Δικαιοσύνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΤΡΙΟΤΑΚΙ ΣΩΤΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΨΟΥΝ.ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ.ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΦΕΚ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΕΛΕΟΣ ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΓΧΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΑΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ Η ΣΥΝ. ΕΠ.ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΛΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ Ο ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΜΗΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ ΤΡΕΧΑΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΡΕΝΟΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΤΕ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΞΩΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΘΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΛΟΓΩ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΑΛΛΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΝΑ ΣΥΛΕΞΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 20 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤ. ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΝΟΜΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤ.ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΥΡΟΒΟΛΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝ. ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Η ΜΑΖΙ ΜΑΣ Η ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΦΙΛΙΚΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΑ ΓΚ.ΓΙΑΝΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαόκι απο Θεσσαλονίκη:
Προς μετατασσομένους Κεντρικής Μακεδονίας,
Μετά απο συνεννόηση με τον συνάδελφο Θεοδωρίδη Θεόδωρο απο την Φλώρινα, κρίναμε σκόπιμο και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναδέλφων προερχόμενοι απο την Ε.ΔΙ.Σ.Υ. νομού Θεσ/νίκης
και γύρω νομών, να αναλάβει κάποιος απο την Θεσ/νίκη την συγκέντρωση ονομάτων και χρημάτων(20€),στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε τον υπο ίδρυση σύλλογο μετατασσομένων.
Πληροφορίες:Γιάννης
Τηλ.:6972386000
7 Μαΐου 2011 3:49 μ.
Δημητρακη Κ. εισαι ευτυχης που οι αλλοι δεν σου ελεγαν ψεματα; Πως να δικαιολογησεις τις "ροζε" ..... αληθειες τους που σε επεισαν. Να εισαι καλα ρε φιλε. ΣωΠα.
ΑπάντησηΔιαγραφή