Δύο δημοσιεύματα το ένα στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» με τίτλο «Δεν έχει γίνει ούτε μία μετάταξη από τον ΟΣΕ» και το άλλο στο «ΣΚΑΪ» με τίτλο «Ακόμα περιμένουν τις μετατάξεις στον ΟΣΕ» ασχολούνται με την αδικαιολόγητη καθυστέρηση των μετατάξεων.
Το δημοσίευμα του «ΣΚΑΪ»
Ούτε μία μετάταξη υπαλλήλου στον ΟΣΕ δεν έχει πραγματοποιηθεί αν και οι σχετικοί κατάλογοι στάλθηκαν πριν από ένα μήνα, με αποτέλεσμα οι υπό μετάταξη υπάλληλοι να εξακολουθούν να βαραίνουν τη μισθοδοσία του Οργανισμού.
Την ίδια ώρα, έντονο πρόβλημα ρευστότητας αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει καύσιμα για μία μόλις εβδομάδα, ενώ τα αποθέματά της είναι μηδενικά.
Στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να δοθούν οι κρατικές επιδοτήσεις ύψους 50 εκ. €, όπως προβλέπεται και από το νόμο για την εξυγίανση του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο Οργανισμός δεν πλήρωσε κουπόνι (τοκομερίδιο) ομολόγου, ως όφειλε, λόγω ανθρώπινου λάθους.
Πρόκειται για κουπόνι ομολόγου με ονομαστική αξία σε γεν, ύψους σύμφωνα με πληροφορίες 10 δισεκατομμυρίων ΓΕΝ με επιτόκιο 7,35%, και όπως αποκαλύπτει το Reuters, η πληρωμή στην οποία απέτυχε να προχωρήσει ο ΟΣΕ αφορά την καταβολή 3,2 εκατ. ευρώ.
Το πρακτορείο αναφέρει πως η πληρωμή του κουπονιού θα γίνει «μόλις ανοίξουν οι ιαπωνικές αγορές την Παρασκευή».
Σύμφωνα με στελέχη του ΟΣΕ όλα τα ζητήματα που αφορούν σε παλαιότερα δάνεια του οργανισμού τα διαχειρίζεται το γενικό λογιστήριο του κράτους.
Το δημοσίευμα της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ»:
Σοβαρές καθυστερήσεις διαπιστώνονται στη μετακίνηση των 1.673 υπό μετάταξη υπαλλήλων του ΟΣΕ σε άλλες υπηρεσίες. Οι σχετικοί κατάλογοι καταρτίστηκαν και εστάλησαν πριν από ένα μήνα στα συναρμόδια υπουργεία, έγινε κατανομή των αιτήσεων ανάλογα με τις ανάγκες των φορέων του Δημοσίου και συντάχθηκαν οι πίνακες των θέσεων στις οποίες μεταφέρονται οι ενδιαφερόμενοι. Από τις 1.673 μετατάξεις, οι 1.370 είναι εθελοντικές. Κριτήρια για τις υποχρεωτικές μετατάξεις ήταν τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας που διαμορφώνουν και τις υψηλότερες αποδοχές. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, ούτε μία μετάταξη δεν έχει πραγματοποιηθεί. Οι διοικήσεις των εταιρειών του ΟΣΕ αναμένουν με αγωνία την ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς οι υπό μετάταξη υπάλληλοι εξακολουθούν να βαρύνουν τη μισθοδοσία του ομίλου. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφει 90 εκατ. ευρώ δαπάνη μισθοδοσίας, η οποία θα περιοριστεί στα 50 εκατ. ευρώ μετά την απομάκρυνση των 560 υπό μετάταξη υπαλλήλων της...
ολοι κ ολα συνηγορουν στην ολοκληρωση των μεταταξεων.......κ εμεις αδημονουμε.....ιδωμεν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ φαίνεται η μη Οργάνωση της Πολιτείας που ξεσήκωσε όλοκληρη φιέστα για τις Μετατάξεις μας και τώρα κρεμάει όλο το σύστημα που είναι οι Αρμόδιοι Υπουργοί...γιατί τώρα χαθήκαν απο τα κανάλια...?
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ μήπως υπάρχει Πολιτική Διαχείρηση στο πρόβλημα και όχι Εκτελεστική Διαχείρηση...?
Δεν θα ήθελα να το σκεφτώ..όπως λέει και ο φίλος μου ο Πρόεδρος ίδωμεν και οψόμεθα...
Πως μας εκαναν μετα απο 28 και 34 χρονια να αγωνιουμε για το ποτε θα φυγουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ ΦΥΓΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ
Ο Σιδηρόδρομος είναι μιά Υβρις για τους Σημερινούς Άρχοντες .. Πρέπει να εξαφανισθεί...
ΑπάντησηΔιαγραφή