Η ψηφοφορία έληξε.
Παρά τις 16359 επισκέψεις, από 4182 διαφορετικούς επισκέπτες ψήφισαν μόνο 72 συνάδελφοι για το πώς νοιώθουν σχετικά με την καθυστέρηση των μετατάξεων. Είναι αρκετό το δείγμα όμως για να δούμε τι συμβαίνει μέσα μας όσο μας αφήνουν στην αβεβαιότητα.
Κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει |
Κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει |
Παιδιά καλημέρα. Είμαι κι εγώ συνάδελφος υπό μεταφορά κι ως εκ τούτου καταλαβαίνω και ζω την αγωνία και όλα τα συναισθήματα των υπολοίπων. Απλά θέλω να κάνω μια παρατήρηση. Ποιος σας έταξε/υποσχέθηκε ότι οι μεταφορές (μετατάξεις) θα γίνουν σύντομα (1-2 μήνες μετά την υποβολή των σχετικών αιτήσεων); Η ίδια η διαδικασία από τη φύση της είναι εξαιρετικά χρονοβόρα. Ενδεικτικά σας πληροφορώ ότι για τις πρώην Ολυμπιακές Αερογραμμές όπου η αντίστοιχη διαδικασία υποβολής αιτήσεων με τρεις θέσεις προτίμησης φορέων έτρεχε μέχρι τέλη Δεκέμβρη του 2009, σήμερα, 14 μήνες μετά υπάρχουν τουλάχιστον 500 άτομα σε σύνολο περίπου 2400 για τα οποία εκκρεμεί η έκδοση ΦΕΚ (Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων περί της μεταφοράς), ενώ η όλη διαδικασία ξεκίνησε Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2010 και επιταχύνθηκε μέσα Νοέμβρη 2010. Με λίγα λόγια για την περίπτωση της πρώην Ολυμπιακής απαιτήθηκαν τουλάχιστον 9 μήνες για να ξεκινήσει να τρέχει η σχετική διαδικασία. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι για τον ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τρέξει σε 1-2-3 μήνες; Και άντε να δεχτώ ότι στην περίπτωση της Ολυμπιακής, υπήρξε εμπλοκή λόγω υπογραφής μνημονίου στο μεσοδιάστημα (Μάιος 2010) και μπουρδουκλώθηκε η διαδικασία. Σε καμία περίπτωση προσωπικά δεν πιστεύω ότι τα πρώτα ΦΕΚ (ΚΥΑ μεταφοράς) υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να υπογραφούν πριν παρέλθουν άλλοι 3-4 μήνες από σήμερα (από μέσα Μαίου και μετά δηλαδή). Πολύ καλά κάνουν οι συνάδελφοι που πήραν την πρωτοβουλία ίδρυσης συλλόγου μεταφερομένων υπαλλήλων ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου του χρονοβόρου της διαδικασίας που προανέφερα και έχετε κάτι υπόψη σας. Κάποιοι φορείς που δήλωσαν το Δεκέμβρη υπό πίεση (μέσα σε 4 εργάσιμες) στο Υπουργείο Εσωτερικών κενές θέσεις, ενδέχεται στην πορεία όταν θα κληθούν να προσυπογράψουν-εγκρίνουν τις σχετικές μετατάξεις να κάνουν πίσω συνεκτιμώντας την κατάσταση στις υπηρεσίες τους όπως θα έχει διαμορφωθεί τότε, γιατί μην ξεχνάτε ότι κανένας δεν τρέφει ψευδαισθήσεις ότι υπάλληλοι που μετράνε 27-34 χρόνια προυπηρεσίας μεταφερόμενοι σε ένα άσχετο φορέα θα είναι αρκετά παραγωγικοί και θα προσφέρουν, τουλάχιστον σε βαθμό που να δικαιολογούν τις περαιτέρω δαπάνες μισθοδοσίας των αντίστοιχων φορέων. Αυτό δεν το γράφω υποτιμητικά για τους συναδέλφους αλλά δυστυχώς νομίζω πως είναι κοινός τόπος. Σε μια τέτοια ενδεχόμενη περίπτωση άρνησης φορέα να προσυπογράψει τις σχετικές μετατάξεις για θέσεις που κατά τα άλλα είχε δώσει ο φορέας, όπως καταλαβαίνουμε όλοι μας, η διαδικασία ουσιαστικά ξεκινάει από το μηδέν και πάει πίσω. Αυτά τα λίγα για να μη παραμυθιάζεστε από τα παπαγαλάκια που σας τάζουν μετατάξεις μέχρι αρχές Μαρτίου. Εδώ ακόμα δεν έχουν επισημοποιήσει από το Υπουργείο Μεταφορών τη λίστα με το που (θεωρητικά, βάσει των αιτήσεων που υποβλήθηκαν και της σειράς προτίμησης) πάει ο καθένας μας. Πέρα από μια ανεπίσημη λίστα που διέρρευσε (πως;) στα blogs δεν έχουμε τίποτε συγκεκριμένο. Το μόνο συγκεκριμένο και επίσημο που έχουμε είναι ότι για ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλοι εμείς έχουμε χαρακτηριστεί Τακτικό Πλεονάζον Προσωπικό. Τίποτε περισσότερο. Για σκεφτείτε λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 10:00, έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που λες! Αλλά εδώ υπήρχαν διαφορετικά δεδομένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιεύματα έγκυρων εφημερίδων αναφέρουν ότι η ηγεσία του Υπουργείου έχει υποσχεθεί (στην τρόϊκα;) ότι ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παράγουν μηδενικά ελλείμματα από 1ης Μαρτίου 2011. Είναι γνωστό ότι για την επίτευξη αυτού του στόχου οι ίδιοι θέτουν ως προϋπόθεση την υλοποίηση των μετατάξεων!
Βέβαια είμαστε Σιδηροδρομικοί και όλοι είχαμε την περιέργεια να δούμε την επόμενη μέρα, ειδικά στην τραινοσε! Γιατί όλοι ξέρουμε ότι δεν βγαίνουν οι αριθμοί! Τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα, ισχύοντες κανονισμούς υπάρχοντα δρομολόγια κ.τ.λ.
Αποδείχθηκε στην πράξη ότι το πλεονάζον προσωπικό δεν είναι και τόσο πλεονάζον… όσο το παρουσίασαν, ειδικά αυτό που επανδρώνει αμαξοστοιχίες.
Σε σημείο που αν αύριο υλοποιηθούν οι μετατάξεις το 60% των δρομολογίων θα πρέπει να ακινητοποιηθούν λόγω έλλειψης προσωπικού! Σήμερα δεν γίνονται πια θαύματα και οι αριθμοί σε φέρνουν στη σκληρή πραγματικότητα. Αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί και η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η οποία «βαφτίζεται» από το Ν. 3891/2010 ως Ανεξάρτητη Αρχή δεν αποδεχθεί να κυκλοφορούν τραίνα χωρίς προσωπικό στους νέους κανονισμούς δεν νομίζω ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν τραίνα!
Η υλοποίηση των μετατάξεων λοιπόν κατά την ταπεινή μου γνώμη προσκρούει στην μεγάλη κατακραυγή που θα ακολουθήσει την κατάργηση πολλών δρομολογίων.
Έτσι βρεθήκαν οι άρχοντές μας να ισορροπούν μεταξύ των επιταγών για μηδενικό έλλειμμα στον έλεγχο του Μαρτίου και της επόμενης μέρας που σημαίνει χωρίς προσωπικό καταργούμε τραίνα.
Το ερώτημα δεν είναι αν και πότε θα υλοποιηθούν οι μετατάξεις αλλά μέχρι πότε θα κρατούν καλά την ισορροπία τους οι αποφασίζοντες για τις τύχες μας!
Λοιπον φιλοι προλλαλησαντες, ολα οσα λετε ειναι σωστα. Αλλα αυτο το οποιο μας κατευθυνει κ ισχυροποιει την κατασταση μας, ειναι ο Νομος , που λεει οτι πρεπει να γινουν συντομα αυτες οι (κακως για μενα...) μεταταξεις ! Κι ολα αυτα για να επιβιωση ο ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρις κρατικη επιχορηγηση, οπως γινοταν μεχρι τωρα, αλλα επιτασει το ΔΝΤ ! το πότε...??? GREECE SYSTEME
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά, καλά τα λέτε αμφότεροι, αλλά ίσως προσπερνάτε ένα ενδεχόμενο...δεδομένου ότι η κυβέρνηση αυτή δεν ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για την τύχη του σιδηροδρόμου (όχι δηλ ότι η προηγούμενη τρελαινόταν αλλά λέμε τώρα), μη θεωρείτε καθόλου απίθανο το σενάριο να καθυστερήσουν οι μετατάξεις και για τους λόγους που αναφέρετε (δε βγαίνουν τα δρομολόγια κλπ) και μόλις η τρόικα πιέσει περαιτέρω για τα οικονομικά (ελλείμματα) του ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να μας πετάξουν όλους, υπό μετάταξη και μη στο δρόμο και να κλείσουν το μαγαζί επ' αόριστον...
ΑπάντησηΔιαγραφή