Τον κίνδυνο της μισθωτής εφεδρείας ή ακόμη και της απόλυσης, πρόκειται να αντιμετωπίσουν 500 εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς που θα μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας και 600 εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς προχωρεί η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας
Προς πώληση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το βλέμμα στραμμένο στη διαδικασία αποκρατικοποίησης έχουν οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς μία πιθανή πώληση θα άνοιγε το δρόμο για απολύσεις. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πλεονάζον προσωπικό που αγγίζει τα 600 άτομα αν και ήδη έχουν προχωρήσει οι μετατάξεις, που όπως φαίνεται δεν έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα. ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζουν να έχουν πάνω από 5.000 εργαζόμενους, αριθμός απαγορευτικός για τους μελλοντικούς επενδυτές. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι Γάλλοι, που είχαν επιδείξει σημαντικό ενδιαφέρον για την σχετική επένδυση, είχαν αιτηθεί περαιτέρω μείωση του προσωπικού. Η κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει στη μερική ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τον στρατηγικό επενδυτή που τελικά θα επιλεγεί να αγοράζει το 49% της εταιρείας, αλλά να αναλαμβάνει και το μάνατζμεντ αυτής. Επίσης ιδρύεται νέα θυγατρική εταιρεία για την συντήρηση των τρένων, η οποία θα ιδιωτικοποιηθεί επίσης.
«Πιλότος» η σύμβαση στον ΟΣΕ
Απολύσεις εργαζομένων μετά την κατάργηση θέσεων, αξιολόγηση της απόδοσης του εργαζόμενου κάθε χρόνο, πειθαρχικές ποινές και πρόστιμα που μπορεί να φτάνουν ακόμα και το ένα τέταρτο του μισθού αλλά και δύο χρόνια δοκιμαστικής πρόσληψης για τους νέους υπαλλήλους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπει ο νέος κανονισμός προσωπικού. Παράλληλα υιοθετείται το 40ωρο ως εβδομαδιαίος χρόνος απασχόλησης του προσωπικού της εταιρείας.
Η συλλογική σύμβαση εργασίας των σιδηροδρομικών προβλέπει μισθολόγιο τεσσάρων βαθμίδων με βάση την εκπαίδευση και 20 μισθολογικές κλίμακες που αφορούν στην προϋπηρεσία από 0 έως 39 έτη και ξεκινούν από τα 740 ευρώ για αποφοίτους Γυμνασίου και φθάνουν στα 2.220 ευρώ για τους αποφοίτους Πανεπιστημίου με πτυχίο πενταετούς φοίτησης. Σε ό,τι αφορά τα επιδόματα προβλέπεται η διατήρηση των επιδομάτων γάμου, τέκνων, μεταπτυχιακού και διδακτορικού. Οι προσλήψεις θα γίνονται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας και κάθε νεοπροσλαμβανόμενος θα διανύσει δοκιμαστική περίοδο έως δύο έτη. Στο τέλος της θα αξιολογείται και στη συνέχεια η διοίκηση θα κρίνει αν θα τον εντάξει στο μόνιμο προσωπικό ή θα τον απολύσει.
Κάθε εργαζόμενος θα αξιολογείται για την απόδοση σε κάθε στάδιο της εργασίας και μετά τη δοκιμαστική περίοδο. Από αυτή μπορεί να προκύψει μετακίνηση, μετάθεση ή απόσπαση, ενώ ορίζονται και πειθαρχικές ποινές. Αυτές μπορεί να είναι απλή έγγραφη επίπληξη, ενώ μπορεί να φτάσουν και σε πρόστιμο έως και ενός τετάρτου των ημερήσιων αποδοχών και προσωρινή παύση εργασίας έως και για τέσσερις μήνες. Πέραν των λόγων λύσης της εργασιακής σύμβασης που προβλέπονται από τη σύμβαση, στον κανονισμό προβλέπεται και «λύση της σύμβασης με μονομερή καταγγελία από μέρους της εταιρείας» (απόλυση) και «ρυθμίσεις απόλυσης για οικονομικοτεχνικούς λόγους». Παράλληλα, προβλέπεται τήρηση ατομικού φακέλου για κάθε εργαζόμενο, που θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που αφορούν την εργασιακή του ιδιότητα, σχέση και σταδιοδρομία.
Ψήφισα Καραμανλή γιατί δεν τους πίστεψα. Τωρα μας φτύνουν και στον αέρα διαχέεται απόλυσης για να βρεθούν τα λεφτάάάάά. Ο σοσιαλισμός θέλει μονο δουλειά .Κάποτε ποίος το θυμάται λέγαν οτι θα μας μαθαίναμε να ψαρεύουμε τότε που πήραμε το ευρώ. Ψάξτε για κοινωνικό πρόσωπο αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο κομματα διαλυσανε την Ελλαδα τα τελευταια 30 χρονια. Αν ψηφισες το ενα απο τα δυο μη χτυπιεσαι. Κοιταξου στον καθρεφτη καλυτερα. Οσο για τις αποκρατικοποιησεις- ιδιωτικοποιησεις το κομμα σου τις εχει ψηφισει. Οπως και τη μισθωτη εφεδρεια. Αλλα τι καθομαι και σου λεω!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια , φταιμε.Πειτε ο,τι θελετε , αλλα φταιμε.Οχι οτι φταιμε ΚΑΙ εμεις.Φταιμε ΜΟΝΟ εμεις. Και φταιμε γιατι ,
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Τους ψηφισαμε.
2)Τους ψηφισαμε ξανα.
3)Αφου τους ψηφισαμε ξανα και ξανα ανεχτηκαμε και τους δουλοπρεπεις υπηρετες τους να κανουν "κουμαντο".Εννοω κατι τυπακους με περιεργο μουστακι στο νοτο , κατι "σοφους" στον καμπο και κατι κοντους συνδικαλιστες στο βορα.
4)Σαν να μην εφταναν ολα αυτα, καναμε και "κολητους" ,κατι μεγαλοστελεχη του ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονικη και βγαιναμε μαζι τους και πληρωναμε και τα ουζα.Ελπιζαμε στην ευνοια ...
5)Και τελος , οταν αρχισε το πανηγυρι , τους παρακαλουσαμε να μας "σωσουν".
...ποιος φταιει , αν οχι εμεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ οι ιδιοι , λόιπον ?
Την σουπερμαντολίνη με τον Κ Βουτσά την θυμάστε αυτο ψάχνουμε να απογαλακτιστούμε.εμεις ήμαστε διεθαρμένη αυτή τη ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί δηλώνουν ασφαλιστικό φορέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι από τους μεταταγμένους σιδηροδρομικούς δεν έχουν καταθέσει αίτηση η υπεύθυνη δήλωση για το ασφαλιστικό φορέα που επιθυμούν να ενταχθούν , να το πράξουν πριν την παρέλευση τρίμηνου, από την ημέρα τοποθέτησης τους στην νέα τους εργασία, στην γραμματεία προσωπικού της υπηρεσίας όπου υπηρετούν..
Η Αίτηση η υπεύθυνη δήλωση παραδίνεται με αριθμό πρωτοκόλλου, ανεξάρτητα από την καταχώρηση που πραγματοποίησε η νέα του υπηρεσία
Σιδηροδρομικά Νέα Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011
Στο Blog mixanodigoiose.blogspot.com υπαρχει αναφορα σε ενα προσφατο νομο που ψηφιστηκε για τα συνταξιοδοτικα του Δημοσιου και υπαρχει αρθρο που αναφερεται στους μεταταγμενους ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 5-8-2011/8.51 ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΕΤΑΟΣΕ 05-8-2011 ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΑ Η ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ,
1]ΑΡΘΡΟ 4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 11 Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 3516/2006 ΑΡΘΡΟ4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ17
2]ΑΡΘΡΟ4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 10 α,β,γ,δ.
η αποφαση ειναι δικησου και οχι του εργατολογου
αν αλλαξεις φορεα.....
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τα επίσημα Πρακτικά της ΡϟΒ΄, 4 Αυγούστου 2011, Συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής, στην οποία ψηφίστηκε το παρακάτω σχέδιο νόμου:
Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου - Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη
και τη δημοσιονομική εξυγίανση – Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείων Οικονομικών,
Πολιτισμού και Τουρισμού και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
ΜΕΡΟΣ Α΄
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ KAI ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Στην παράγραφο 10 του άρθρου 4 λέει τα εξής:
10.α. Το προσωπικό του Ο.Σ.Ε. και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μεταφέρεται σε φορείς υποδοχής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3891/2010 (Α΄188) εξακολουθεί να διέπεται από το ασφαλιστικό συνταξιοδοτικό καθεστώς κύριας και επικουρικής ασφάλισης, πρόνοιας και υγειονομικής περίθαλψης στο οποίο υπαγόταν πριν τη μεταφορά του στους φορείς αυτούς.
β. Η εφεξής υπηρεσία που παρέχει το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου στους φορείς υποδοχής θεωρείται ως πραγματική συντάξιμη υπηρεσία που διανύθηκε στην υπηρεσία από την οποία μεταφέρεται.
γ. Οι ασφαλιστικές εισφορές που προβλέπονται από τη νομοθεσία των φορέων κύριας και επικουρικής ασφάλισης και πρόνοιας, για την ασφάλιση του παραπάνω προσωπικού, καταβάλλονται του μεν εργοδότη από τους φορείς υποδοχής, του δε ασφαλισμένου από τους ίδιους.
δ. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής έχουν εφαρμογή από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του άρθρου 16 του ν. 3891/2010.
Συμπληρωματικά για τα πιο πάνω αναγραφόμενα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/r-anapt-pap.pdf
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 11 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΝΟΜΟ ΤΟΝ 3516/2006 ΑΡΘΡΟ 4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 17.ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΟΙ ΙΔΑΧ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΙΚΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 17 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3513/2006
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 6.09/6-8-2011
ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ 2320/1995 ΑΡΘΡΟ 5 ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά προσοχή πέσανε βρε παιδιά, σαν να μας βάζετε κάποιο διαγώνισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν καταλάβατε κάτι πέστε το και σε μας
Δεν χρειαζεται να καταλαβουμε κατι.Μας τα εξηγησε ο κ.Ρωμανιας που τον πληρωσαμε γι αυτο το λογο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 10.30/6-8-2011 , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΑΣ ΕΞΗΓΞΣΕ Ο Κ. ΡΩΜΑΝΙΑΣ ,[ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ] ΔΙΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ 4-8-2011 , ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ . ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΔΩΜΕΝΑ,ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή