ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σύγχρονα μηχανήματα, που αποκτήθηκαν μόλις τα τρία τελευταία χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ, μπαίνουν σε αχρησία. Μια τεράστια έκταση, που απαλλοτριώθηκε κι αυτή πριν από τρία χρόνια, πίσω από το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας, θα μείνει κι αυτή αναξιοποίητη. Μόλις πρόσφατα δόθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για την ανακαίνιση της γραμμής Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα.
ΤΩΡΑ που η κυβέρνηση αποφάσισε να συρρικνώσει το δίκτυο της Πελοποννήσου, όλα αυτά είναι πεταμένα λεφτά. Η συρρίκνωση γίνεται επειδή, όπως λέει το αρμόδιο υπουργείο, οι γραμμές αυτές ήταν ζημιογόνες. Αυτό, όμως, δεν έγινε γνωστό τους τελευταίους μήνες, το γνώριζαν οι διοικήσεις του ΟΣΕ εδώ και χρόνια. Οπότε ανακύπτει το εύλογο ερώτημα: Γιατί έγιναν τόσο μεγάλες επενδύσεις για ένα προβληματικό δίκτυο;
ΕΚΤΟΣ αν ισχύει η άλλη καταγγελία: ότι τα τελευταία χρόνια έγιναν και άστοχες επιλογές και συνειδητή απαξίωση του σιδηροδρόμου, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο σημερινό αδιέξοδο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί στην τύχη της η περιουσία του. Όσοι έχουν την ευθύνη, ας προσέξουν. Για να μην έχουν σε μερικά χρόνια έργο οι εισαγγελείς...
Αυτά και πολλά άλλα στο αντίστοιχο άρθρο της «Ελευθεροτυπίας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να μείνει η ανωνυμία σαν δικαίωμα
η σοβαρότητα πρέπει να γίνει υποχρέωση